HFF Cake Box

Hele mooie box hoor, lekker tempo, mooie effecten en een goede variatie. Voldeed aan de verwachtingen, grootte was flink, aanradertje wat mij betreft. Heb hem niet extra laten drogen o.i.d., heb niet het idee dat ie vochtig was, qua uitwerking ook niet.

idd mooie cakes, los geschoten, cake 4 vuur in een projectje als afsluiter met het heavy 5 pakket wat ik nog had liggen.

Was een leuke bak, gevarieerde effecten en redelijk grote boeketten. Al was de Big Momma van de buurman wel beter dan deze box. Die had grotere effecten.

Neemt niet weg dat dit een prima box is.

Hele mooie box hoor, lekker tempo, mooie effecten en een goede variatie. Voldeed aan de verwachtingen, grootte was flink, aanradertje wat mij betreft. Heb hem niet extra laten drogen o.i.d., heb niet het idee dat ie vochtig was, qua uitwerking ook niet.

Volledig mee eens! De plaat die bij mij in de box zat, had geen last van schimmel. De kooi was ook niet verroest, op die kleine draadjes die het geheel bij elkaar houden na dan, maar die verroeste draadjes vallen te verwaarlozen. Wellicht was er wel wat vocht (niet echt op gelet), maar ik heb de box niet laten drogen. Gewoon normaal in bewaring genomen tot 31-12.

Zoals jij al aangeeft waren de effecten erg groot en mooi. De burst was meer dan goed, zeer tevreden over!! Tempo was trouwens ook zeer goed. De "Best-Bang-For-Bucks" (95,- euro) box naar mijn mening!

Cakes los afgeschoten, zeer tevreden met deze box en de mensen in de straat stonden te genieten!

Deze cakes zijn inderdaad zeer geschikt om los af te steken. Die 36 schoten per batterij worden niet binnen no-time de lucht in geschoten, maar verzorgen gezamenlijk een mooie tijdsduur.

Precies zoals ik mij de zena cakebox herinner uit het eerste jaar, lekker lang en gevarieerd. Ondanks dat ik ook het vocht van de buitendoos kon vegen was hij snel droog en presteerde er ook niet minder om. Deze box had zelfs naar mijn idee een van de hardere burstknallen.

Precies! Blij verrast dat ie alsnog heel goed presteerde. Ik had cake 1 in de vooravond getest en toen viel me ook op dat deze cake's heel goed los te schieten zijn. Daarna gauw de andere 3 doorgelont en ze in de doos van de Caliber box gezet want die kwam toch niet uit met de lontjes.

2014-2015 had ik de Zena cakebox. De nieuwe HFF doet me inderdaad denken zoals de Zena eerst was. Ik vind zelf dit tempo ook zo mooi, precies zoals al die 19 shots potten alleen dan met veel meer schoten. stijglading gaat vrijwel gelijk met de burst van het schot ervoor heerlijk :D prima box dus zeker voor de prijs!

Had de zena cakebox oude versie was precies het zelfde als deze.Vind hem heel goed veel variatie in effecten,mooie grote salvo`s tussendoor en de burst mocht er zeker zijn!

Zelf 2 jaar terug Zena cakebox gehad en dit jaar HFF cakebox. Beide presteerden naar mijn gevoel gelijk, heerlijke burst, prachtige effecten. Zeker als je kijkt naar de prijs één van de beste cakeboxen op de markt.

Hier nog even de film. :)
Ik vind alleen dat salute met die crackling niks, laf gedoe, ram daar liever wat dikke blinker boeketten weg. :wink:

Deze zit niet meer in het standaard assortiment van Vuurwerktotaal. Wel zal deze bij een beperkt aantal winkels te verkrijgen zijn.

Ja dat hoorde ik al van Vuurwerktotaal.
Waarom is dat eigenlijk zo, het is een van de beste bang-for-buck boxen. Hoe kun je zien of een dealer deze box aanbiedt?

Ja dat hoorde ik al van Vuurwerktotaal.
Waarom is dat eigenlijk zo, het is een van de beste bang-for-buck boxen. Hoe kun je zien of een dealer deze box aanbiedt?

Het antwoord op de "waarom eruit-vraag" zal van Vuurwerktotaal zelf moeten komen. Dealers die 'm aanbieden doen dat veelal via hun eigen site zoals bij de winkel waar ik voor werk.

Ik geloof, corrigeer me als ik het fout heb. Dat vuurwerkland steenbergen deze box verkoopt onder hun eigen label. En dat voor maar 69 euro.

Je moet bij alle doorlont cakes even kijken hoe ver het nog is tot het lont de tube in gaat, als dat niks scheelt dan hoef je niet het karton te scheuren. Maar ik raad je het eigenlijk altijd wel aan, het zorgt voor de minste vertraging. Voorzichtig het lont naar beneden trekken, als dat gaat tenminste. Bij de Cruel traction ging dat wat stroever en toen trok ik het lont er bijna uit.

Back
Bovenaan