[HF-83-2207M] Bomb Squad 83 shots

ddfirework

VWC lid
Artikelnummer: HF-83-2207M
Artikelnaam: Bomb Squad
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1281,5 gram
Aantal Schoten: 83 schoten
Effectomschrijving: 83 schots cakebox met meerdere thema's: goud, crackling en kneiterharde fluiters!
Tube diameter: 25 & 30 mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: 70 sec
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: 165,- euro

Mooie heldere kleuren, breed goud, grote crackling willows en prima huilers. Het tempo was iets langzamer dan verwacht, maar deze box kon dat prima hebben.

Even kijken wat ik hier nu van vind. Sowieso komt 'ie wat traag op gang en zijn de effecten niet strak genoeg, waarschijnlijk door een zwakke burst, wat heel jammer is. Het middenstuk is al wat beter maar geeft nog steeds niet het WOW gevoel, wel vind ik de finale eens iets anders, behalve de crackling ook lekker dat schorre gefluit, dit mag van mij wel in meer finales gebruikt worden. Het is een leuk doosje, met nadruk op doosje, letterlijk en figuurlijk, deze valt dan ook in de middelgrote klasse. Wat de prijs betreft, adviesprijs hoef niemand gelukkig te betalen, dan kom je dus uit op de aanbiedingsprijs van 110,- euro, wat in mijn ogen nog steeds iets te hoog is voor een doosje met amper 1300gr kruit. Alles bij elkaar genomen vind ik dat de verhouding tussen kwaliteit, hoeveelheid en prijs niet in balans. Zou ik 'm kopen wanneer deze bijvoorbeeld 80 euro zou kosten? Dat weet ik niet, ik vind het een twijfelgeval. Leuk voor de vooravond of misschien om mee te beginnen om 00:00. Mijn eindoordeel, ik geef het een 7- uit 10.

Back
Bovenaan