Hexagon

En mensen maar zeuren om het tempo.
Niks mis mee. Cake 1 doet alleen rustig aan.
Bij de rest is het tempo helemaal niks mis mee.
Mooie effecten trouwens deze cakes.

Vind het lastig beoordelen als ze er 3 tegelijk doen.
Maar wat ik wel nog even kwijt wou is dat ik de prijzen wel lekker vind voor zulke boxen.

Product filmpje is wel per 1 geschoten.

En dat ziet er toch gewoon goed uit! Ben onder de indruk van de prijs-kwaliteit verhouding van Vuurwerkvisie dit jaar!

De effecten van die laatste cake vind ik erg leuk.
Een doorlontbox zoals deze zal ik waarschijnlijk nemen kwa prijs.
Maar moet nog zien of het in de buurt verkocht word etc

prachtige cake's, vind het al met al mee vallen hoe langzaam deze zouden schieten,
er is 1 cake die het wat rustiger aan doet, maar de andere 3 is niks mis mee!
gelukkig ook een dealer in de omgeving, staan op de lijst :D

Ik vroeg het eigenlijk omdat 19s cakes opgerold worden in de fabriek waardoor er geen 2e lont aan gemaakt kan worden.

geen 2e lont aan 19 shots cakes?
Zeker nooit in belgie geweest de big 19 heeft ook reserve lontje gekregen dit jaar bij valk !

Consumenten cakes hebben pas sinds kort reserve lonten, en het klopt dat ze opgerold worden waardoor de laatste schoten in het midden vallen en het dus lastig word voor de reserve lont.
5 jaar terug vond je de reserve lonten nergens dit begint pas een beetje in te komen sinds de doorlont bakken er zijn.
En over belgie gesproken, dit vuurwerk is anders dan nederlands vuurwerk dus ik snap jou vergelijking niet. Moet er wel bij vermelden dat dit over eerder ging. Als er een reservelont aan zit dan zullen ze hier een andere volgorde voor nemen.

Laatst bewerkt:
Als het lont patroon een zigzag vorm is komt het laatste schot en dus ook het reserve lont altijd aan de buitenkant terecht. Voor een 19 schots cake heb je een rij van 3,4,5,4 en 3. als je die rijen gewoon zigzaggend doorlont stop je het hoofdlont bij 3 erin en komt het reserve lont bij de andere rij van 3 er weer uit. Dus dit pakket zal waarschijnlijk dit patroon volgen waardoor ze gewoon twee lonten hebben per cake en gemakkelijk doorgelont kunnen worden.

De effecten zien er los van elkaar in mijn optiek niet slecht uit. Ik bekijk bij dit soort boxen de cakes altijd apart en dan vind ik het niet echt een slechte box.
Het tempo is als je ze apart schiet nog best wel laag, maar de prijs en de kwaliteit van de boeketten zijn wel in orde.

Beste klappers, iemand deze al live gezien? Effecten en knallen vergelijkbaar met Extreme Salute/Buurtassortiment of beter/minder?

Die eerste fillmpjes van 4 tegelijk geeft idd een vertekend beeld. Op het laatste filmpje lijkt het mij een aantrekkelijke box! Ook op demo's dit soort boxen moet je gewoon per 1/1 schieten!

meerdere cakes tegelijk schieten doen ze maar tijdens de finale,en niet als je de mensen wilt laten zien wat een cake doet vind ik.

maar deze is wel besteld :cool:

Ondanks dat er nog weinig filmpjes over deze box zijn,
Wel besloten deze te bestellen, kan eigenlijk niet tegen vallen voor deze prijs! :D

Ondanks dat er nog weinig filmpjes over deze box zijn,
Wel besloten deze te bestellen, kan eigenlijk niet tegen vallen voor deze prijs! :D

Nou als hij net zo matig is als een paar andere cakeboxen van Burn-it valt ie vies tegen voor z'n prijs, hahaha! :D

Ja baal er ook van dat er geen reservelont aan zit. Vond het ook redelijk vreemd dat er geen kooi omheen zat.

Back
Bovenaan