vegetto VWC lid 16 sep 2020 #102 Foto van 2 jaar geleden in Spanje op het strand. Weer was een beetje omgeslagen. En dit is dezelfde kant op gemaakt maar dan s avond met onweer op zee. Is niet heel scherp is gemaakt met me telefoon.
Foto van 2 jaar geleden in Spanje op het strand. Weer was een beetje omgeslagen. En dit is dezelfde kant op gemaakt maar dan s avond met onweer op zee. Is niet heel scherp is gemaakt met me telefoon.
YorickT VWC lid 14 okt 2020 #103 Na een dag vol regen en wind een prachtige zonsondergang op het strand van vlissingen. Wat kan de herfst toch mooi zijn.
Na een dag vol regen en wind een prachtige zonsondergang op het strand van vlissingen. Wat kan de herfst toch mooi zijn.
Flashing_Diamond VWC lid 17 okt 2020 #104 davidh zei: Whow, mammatus aan de achterkant van een onweersbui en een molen, schitterend! Klik om te vergroten... Hij weet wel hoe hij foto's moet schieten ja.
davidh zei: Whow, mammatus aan de achterkant van een onweersbui en een molen, schitterend! Klik om te vergroten... Hij weet wel hoe hij foto's moet schieten ja.
P PaulL1985 VWC lid 20 okt 2020 #108 Ooit eens gemaakt met een iphone tijdens het ophalen van het vuurwerk.
heho VWC lid 5 mei 2021 #111 Afgelopen winter genomen in Ommen met mijn iPhone. Wat mij betreft had dit plaatje ook in een wintersport gebied kunnen zijn ... Ik vind hem geslaagd
Afgelopen winter genomen in Ommen met mijn iPhone. Wat mij betreft had dit plaatje ook in een wintersport gebied kunnen zijn ... Ik vind hem geslaagd
herdervriend VWC lid 6 mei 2021 #112 Hierbij weer wat foto's van mijn kant De Goudse binnenstad op 4 mei 2021
ajaxciedjuhh VWC lid 6 mei 2021 #113 Van de week gemaakt met een Samsung galaxy A20e Hij draait de foto op de kop, hoe kan ik dat normaal krijgen ?
Van de week gemaakt met een Samsung galaxy A20e Hij draait de foto op de kop, hoe kan ik dat normaal krijgen ?
Torrr VWC lid 6 mei 2021 #114 ajaxciedjuhh zei: Hij draait de foto op de kop, hoe kan ik dat normaal krijgen ? Klik om te vergroten... uhhh zo :
ajaxciedjuhh zei: Hij draait de foto op de kop, hoe kan ik dat normaal krijgen ? Klik om te vergroten... uhhh zo :