Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daar zat ik toevallig! Misschien zat ik net in het verkeerde tochtgat qua straat :p

Heb een aantal compounds in de auto laten staan, volgend jaar herkansing!

00.05, wind en regen maar dat boeide mij ginne fluit, kon niet meer wachten en heb alles vrij snel achter elkaar de lucht in geramd. Zeiknat, de hele films naar de mallegrootje maar ey, gewoon tranen in mn ogen staan zoveel heb ik er van genoten, geweldig mooie producten voor Nederlands vuurwerk, stuk voor stuk !

Rokkeveen was nog wel te doen vond ik. Was ff je momentjes kiezen.
Het hangt er ook echt een beetje vanaf waar je zit, heb je hoge gebouwen of flats om je heen dan kan het echt top zijn als de wind er niet doorheen gedrukt wordt. Zit je op open plekken met veel weiland om je wijk/dorp heen kan het heel bagger zijn

Joh dat weerbericht van te voren, leek achteraf gezien op bangmakerij.

Niet van de weermannen hier hoor, die alle credits verdienen!

Maar meer van de media en sites als buienradar.

Goed genoten in Den Haag op 10 minuten regen na.

Wat hebben wij een geluk gehad zeg. Tussen 23:00 en 0:00 wat buitjes gehad, een aantrekkende wind, maar rond 0:00 toch echt droog en wind ging liggen. De show rond 01:00 aangestoken en echt top weer gehad. Ontzettend zuur voor de medefreaks die dit niet hadden, maar mij hoor je niet klagen zo.

Nogmaals dank aan alle weermannen. Jullie waren geweldig.

Dit topic gemeden tegen de stress.
Hier echt mazzel gehad. Om 0.15 uur droog en de wind was echt gaan liggen. Prima kunnen stoken.

Hier in Utrecht paar spetters om 12 uur ff. Maar niets van betekenis.
Eerste uur wind stil. Daarna wel flinke wind.
Maar het grootste gedeelte heerlijk kunnen genieten!

Dank aan alle leden voor de updates.
Was een spannende toppic

Dankzij onze weermannen heb ik toch altijd wel met vertrouwen uitgekeken naar de jaarwisseling....
En dat is maar goed ook want t was hier echt prima te doen!!:handsup:

Hier ook gehele dag prima weer gehad. Hier en daar een klein buitje, maar dat was 3/4 keer en zo weer voorbij. Wind was ook prima te doen gelukkig. Wat balen voor iedereen die echt slecht weer heeft gehad zeg.

Iedereen weer bedankt voor alle updates hier de afgelopen dagen.

Laatst bewerkt:
Toch verschrikkelijk voor de gene die klote weer hebben gehad. Dat het in dit kleine landje zo kan verschillen.

Tussen 18:00 en 23:50 onophoudelijke windstoten.
Was echt gevaarlijk om een batterij aan te steken.

Van 23:50 tot 1:50 ging de wind een beetje liggen, maar was het een plensbui van jewelste.
Echt niet normaal.
De grote compounds zijn er nog allemaal.

Een nachtmerrie was het.

Bij ons de wind prima, maar voor 12 af en toe regen. Van af half 1 goot het uit de lucht vandaan. Helaas!!

Hele avond en dag tot 23.58 prima weer gehad, beetje wind maar t was te doen. Om 00.00 kwam het met bakken uit de lucht, 00.10 werd het wat droger en heerlijk kunnen stoken!

Het weer in Zeist was stukken beter dan het jaar ervoor. Om 22:00 een klein buitje en voor de rest was het helemaal top. Ik heb dan ook prima kunnen genieten van al mijn vuurwerk. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan