Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
In de ochtend regende het hier behoorlijk, maar afsteken in de ochtend mag toch al niet.
Toch wel jammer dat regen Oudejaarsdag moet ontvangen.

In de avond regende het ook, maar niet zo hard. Wind leek vanuit de ramen zo niet aanwezig, maar volgens Windy toch wel rond 5BFT.

Iets voor 22 uur regende het weinig. Toen ik afstak rond 22:00 uur was er bijna geen regen, wind opnieuw wel, rond 5BFT (aldus Windy). Effecten, burst, effectspreiding gingen gewoon goed. Maar ik probeerde ook momenten uit te zoeken met de minste windvlagen.

Vlak voor 00:00 uur regende het best. Rond 00:00 uur niet meer, maar het waaide wel. Toen alleen wezen rondkijken.

Ik heb dus wel gemazzeld met het weer, maar ik had niet veel

Hier rond Haarlem hele dag buien, en tegen de avond steeds meer regen wind.
Na 23.00 uur ging het echt goed los met stortbuien, storm en hagel, wat gelukkig vlak voor 00.00 uur stopte.
Wel nog veel wind gehad en rond 01.00 wat lichte regen, maar dat mocht de pret niet drukken.

Als ik het weer nu zie hadden we het slechter kunnen treffen met de regen :p
Sterker nog. Dikke storm vanavond.

Laatst bewerkt:
Op oudjaars dag af en toen wat lichte regen buien gehad met weinig wind.
Wat dat betreft kon mij dat niet zo gek veel schelen want ik was onder andere druk met bezig boodschappen te doen samen met mijn moeder. Waar ik me wel een beetje zorgen over maakte was de mogelijke wind die harder zou gaan waaien maar dat bleek achter af behoorlijk mee te vallen.
In de avond een beetje het zelfde weer beeld gehad met droge periodes. Rond 00.00 was het lekker droog en heb ik me ouderwets vermaakt.
De dikke regen die voorspelt hadden in het nieuws bleek behoorlijk mee te zijn gevallen hier.

Aan de andere kant heb ik vluchtig gelezen dat hier helaas wel plaatsen zijn geweest waar het behoorlijk beesten weer is geweest. Erg jammer natuurlijk maar zo zie je maar weer hoe het weerbeeld lokaal nog wel eens kan verschillen van elkaar. Als ik nu naar buiten kijk heb ik zo iets van dat ik het persoonlijk redelijk het goed getroffen heb op oudjaars dag.

Ik ben 30 december nog wezen carbid schieten in de middag. Dat zou die beste dag zijn geweest wat het weerbeeld betreft want het was de gehele dag lekker droog geweest.
Maar ja je kunt nou ook weer niet alles hebben natuurlijk want uit eindelijk is oudejaarsdag ook maar een gewone dag in het jaar. :cool:

Wij hebben een top oud en nieuw gehad. Vanwege de standaard vader + zoon potjes om 00:00 heb ik besloten om om 00:30 pas te beginnen. Dat kwam goed uit, want toen stopte de regen. De wind was toen ook gelijk nog gunstiger. Over de hele dag geen enorme last van de wind gehad zoals ik dat vorig jaar wel had. Al met al de een fantastische avond en nacht gehad.

We hadden gelukkig echt mazzel hier. Dat mocht ook wel na vorig jaar.

23:45 stopte het met regenen en de wind viel reuze mee. Ook de goudblokken konden prima geschoten worden. Was echt prima.

Rond 0:45 begon het te regenen maar pas echt hard vanaf 1:15 uur en dat kon toen de pret niet meer drukken.

Oudjaar is 1 week te vroeg gevallen! Wat een top weer krijgen we aankomende zondag. Rond het vriespunt windkracht 3-4 en helder

Dat is wel heel perfect ja, zo zonde. Maar het weer van de afgelopen dagen, niet te doen zeg, wat een regen.

Zo wat een top stook weer gehad zeg. Tot een uur of 02:00 perfect droog en windje zodat er geen mist ontstond. Na 02:00 begon het te plenzen maar dat vind ik altijd heerlijk zodat de weigeraars goed nat worden. :D

Nou het weer is gelukkig ook niks beter geweest deze week. Hoeven we daar in iedergeval niet over te balen.

Maar het weer van vandaag daarentegen, precies 1 week later... dit was perfect geweest!

De laatste dagen echt perfect stookweer, heldere nachten, weinig wind, droog en lekker fris. Graag dit even kopieren naar het eind van dit jaar :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan