Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
In de vooravond veel wind gehad...gelukkig om 00:00 uur minder wind en droog....wel jammer dat er 2 jaar op rij veel wind is geweest maar ik heb niet mogen klagen.

Net onder zwolle vanmiddag harde wind en af en toe regen. Voor carbidschieten goed te doen. Rond 5uur ging de wind liggen en was het kurkdroog tot half 7. Daarna een paar kleine buien gehad maar de wind bleef uit met af en toe een vlaagje. Daarna van 10 tot 1uur droog weer gehad en heerlijk in de straat met meerdere buren compounds geschoten aan een stuk door. Het was een HEERLIJKE jaarwisseling! De beste wensen allemaal en ik leef mee met de stokers die minder weer hebben gehad.

Omgeving Gorinchem hier.
Windkracht 4/5 volgens de Buienradar. Gewoon heerlijk gestookt net als vorig jaar, bombettes waaiden wel stukje weg, maar goudeffecten bleven soms nog best heel.

In de Achterhoek gedurende de avond tijdens mijn fietstochtjes door de dorpen voor de sfeer, was duidelijk het verschil tussen dorp en het vrije veld te merken qua wind. Bijna windstil versus straf windje. Helaas woon ik ver in het buitengebied en hierdoor verwaaiden diverse effecten. Maar ik denk niet dat we mogen klagen in dit deel van Nederland met het weer.

Landgraaf droog tot en met 01:30. Wel ietwat harde wind maar zeer goed te doen, al en al een goede jaarwisseling achter de rug.

Voor mij was dit weer vanavond verschrikkelijk. Veel teveel wind, veel te veel windstoten, en veel regen. Dan vond ik vorig jaar nog beter…
Het was voorspeld dat het zo kon zijn, dus daar mee heel veel dank aan de weermannen hier.
Een paar mooie bakken staan nog lekker binnen te wachten tot betere tijden.
Toch wel genoten, ik was er al op voorbereid. Top al die weermannen hier.

Hier helaas precies hetzelfde. Woon je toevallig aan de kust rondom Haarlem? Ben zeiknat geregend, en weg gewaaid. Nee, het weer zat totaal niet mee. Ondanks dat ging er gigantisch veel de lucht in :D

Het viel me allesinds mee! Het miezerde een beetje maar geen echte regen gehad eigenlijk. Er stond wel een windje maar niet overdreven hard dat alles compleet uit elkaar waaide. Goudbakken heb ik wel laten staan. Maar heb echt wel staan genieten!

Hier viel de wind gelukkig wel mee, wel af en toe een bui. Was ongeveer zelfde als vorig jaar. Gelukkig in voor avond aardig wat afgestoken. Al met beter als verwacht

Utrecht omgeving was echt niet leuk. Hele dag buien gehad. Continu moeten schuilen. Daarbij ook nog eens vlagerige wind. Echt zonde ,:sad:

Ja, het aansteken was lastig. Daarna ging alles wel af behalve een van mijn dierencakes dus die via de reservelont aangestoken. Sommige dierencakes hadden sowieso echt een kort lontje viel mij op.

Had bewust nog niet alle stickers van de lonten verwijderd wat ik normaal wel doe. Zal de redding geweest zijn. Wel begaf m’n aansteker het. De chaos was echt compleet… :frusty:

Beste wensen allemaal!
Had er hier een hard hoofd in, woon in Monster (Westland) circa 800 mtr vh strand.
Maar dit was een prima oud & nieuw! Momenten van regen, om 0:00-0:15u ook regen. Wind was zeker aanwezig maar denk dat tussen locatie vd pot en de uitwerking een meter of 3 zat..wind stond recht door de straat dus camera iets maar rechts en tada! Op jaar volgend jaar; koud en ideaal zal lekker zijn.

Beste wensen allemaal. In Nijmegen was het gelukkig bijna de hele avond droog. Qua wind viel het erg mee wel af en toe een flinke windstoot maar rond 12 uur stond er weinig wind. Nu trekt de wind weer aan en zijn er nu flinke windstoten. Al met al een een super oud en nieuw

In de avond 3x een regen momentje van 10 minuten ofzo maar de nacht was droog (het zit nu te plenzen haha) Het waaide hard maar niet hard genoeg om de strakke 25mm en 30mm effecten kapot te maken. Wel 2 goudbakken en wat cakes binnengehouden maar ik was sowieso al klaar ermee dus ik vind het prima

Hier helaas precies hetzelfde. Woon je toevallig aan de kust rondom Haarlem? Ben zeiknat geregend, en weg gewaaid. Nee, het weer zat totaal niet mee. Ondanks dat ging er gigantisch veel de lucht in :D

Ik woon midden, tussen leiden, utrecht, amsterdam en Rotterdam. Om mij heen werd ook heel veel afgestoken dat was op zich positief. Maar alle mooie effecten werden allemaal kapot geblazen door de wind. Ikzelf vond dat zwaar teleurstellend. Ik hoop maar dat volgend jaar beter wordt.

Beste wensen allemaal. In Nijmegen was het gelukkig bijna de hele avond droog. Qua wind viel het erg mee wel af en toe een flinke windstoot maar rond 12 uur stond er weinig wind. Nu trekt de wind weer aan en zijn er nu flinke windstoten. Al met al een een super oud en nieuw

Was ook in Nijmegen en het weer viel me reuze mee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan