PSVfanatics_geleen
VWC lid
In de vooravond veel wind gehad...gelukkig om 00:00 uur minder wind en droog....wel jammer dat er 2 jaar op rij veel wind is geweest maar ik heb niet mogen klagen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Omgeving Gorinchem hier.
Windkracht 4/5 volgens de Buienradar. Gewoon heerlijk gestookt net als vorig jaar, bombettes waaiden wel stukje weg, maar goudeffecten bleven soms nog best heel.
Voor mij was dit weer vanavond verschrikkelijk. Veel teveel wind, veel te veel windstoten, en veel regen. Dan vond ik vorig jaar nog beter…
Het was voorspeld dat het zo kon zijn, dus daar mee heel veel dank aan de weermannen hier.
Een paar mooie bakken staan nog lekker binnen te wachten tot betere tijden.
Toch wel genoten, ik was er al op voorbereid. Top al die weermannen hier.
Hier helaas precies hetzelfde. Woon je toevallig aan de kust rondom Haarlem? Ben zeiknat geregend, en weg gewaaid. Nee, het weer zat totaal niet mee. Ondanks dat ging er gigantisch veel de lucht in![]()
Beste wensen allemaal. In Nijmegen was het gelukkig bijna de hele avond droog. Qua wind viel het erg mee wel af en toe een flinke windstoot maar rond 12 uur stond er weinig wind. Nu trekt de wind weer aan en zijn er nu flinke windstoten. Al met al een een super oud en nieuw
Zoetermeer was compleet waardeloos.. hoe later op de avond, hoe slechter qua wind én regen.