Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Al met al de grootste onzekerheid in zowel wind als buien, precies wat je het slechtste kunt hebben.
Kan alleen maar meevallen wat dat betreft.

Constante regen en harde wind lijkt me heel wat slechter. Er lijken nu her en der betere en slechtere perioden te zijn. Overigens lijkt een grote zuidoostelijke helft het in diverse modellen toch redelijk droog te houden. De hardste windstoten vallen waarschijnlijk samen met de doortocht van een bui, dus daarmee zijn de slechtste periodes wel gebundeld.

Weer mannen bedankt voor alle info de afgelopen dagen! Zonder jullie was het hier nooit zo spannend! Allemaal een fijn uiteinde! Voor mij het niet zoveel uit,ik ga me toch wel vermaken.

Wind in mijn woonplaats (aan de kust)is inmiddels gedraaid en het lijkt iets op te klaren.
Waait redelijk, maar stukken minder dan vorig jaar

Hoe dan ook een bedankje aan alle weerdeskundigen hier, fijn dat de informatie zo goed mogelijk vertaald wordt voor ons.

Ja, inderdaad, hulde aan alle weermannen en alle andere leden die hier zoveel tijd en energie in steken. Ontzettend bedankt.

Het klaart hier nu wat op, het zonnetje komt zelfs door. Wel af en toe een dikke windvlaag, maar ik probeer terug te blazen om het weg te krijgen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan