Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook hier in Sneek waait het nog stevig. Maar als dit zo is op O&N dan teken ik ervoor. Als ik zo uit het raam al het vuurwerk mag aanschouwen(een na ander potje/box) is dit nog prima te doen!!!:D

Nieuwe ECMWF uitvoer nog altijd rond 8 m/s maar iets lagere windstoten, rond 14 m/s en dat was vanmorgen nog 16 m/s. Piek lijkt een uurtje of 6 naar voren geschoven, of iets uitgerekt in ieder geval wat windstoten betreft. Spreiding blijft echter groot. Wordt nowcasten dit en wachten op Harmonie / Arome…

Volgens mij valt het allemaal wel mee, ik denk te zien dat vanavond een soortgelijke avond is als zondagavond wordt. Tuurlijk kan het beter, maar al met al wel prima.

Nog heel even wachten op Harmonie inderdaad, daar heb ik altijd de meeste vertrouwen in. Morgen lijkt gewoon een super dag.

Even een snelle blik leert dat er weinig tot niets veranderd is….EC heeft iets meer wind aan de kust met de depressie ook dichterbij ons land, zou me niets verbazen als het een volle 7 Bft wordt vlak aan zee, wellicht jammer voor de vuurfeesten te Scheveningen.. rest land 4-5 Bft met windstoten, vlagerige wind. Ook een aantal niet te zware regenbuien de hele avond in het hele land..maar ertussen flinke drige stukken…wind is de spelbreker…

Ja goed ik ben er al vanuit gegaan dat het windkracht 4/5 word. Alles beter dan vorigjaar toen zaten we hier in zuidoost limburg in een dikke windkracht 6.

Veel wel, maar m'n Kingsmen, Tempt Willows en Kyoto Kamuro blijven mooi binnen, net als meeste joelbakken behalve Special 4 vooral met langere 3trapsfluit zoals bv Dumbum Scream

Even een snelle blik leert dat er weinig tot niets veranderd is….EC heeft iets meer wind aan de kust met de depressie ook dichterbij ons land, zou me niets verbazen als het een volle 7 Bft wordt vlak aan zee, wellicht jammer voor de vuurfeesten te Scheveningen.. rest land 4-5 Bft met windstoten, vlagerige wind. Ook een aantal niet te zware regenbuien de hele avond in het hele land..maar ertussen flinke drige stukken…wind is de spelbreker…

Sterkte aan al mijn kustgenoten :sad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan