Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
nouja, we gaan gewoon flinke wind krijgen, dat is wel bijna zeker nu. vorig jaar rond deze tijd wisten we het eigenlijk ook al, en toen kwam het ook uit. helaas.

Zondag is de demo van Morsink helaas afgelast vanwege het weer. Met de wetenschap van nu, 2 dagen later, had de demo vanavond prima door kunnen gaan volgens mij. Dus het is nog even afwachten, al zijn de vooruitzichten nou niet bepaald heel rooskleurig...

Zondag is de demo van Morsink helaas afgelast vanwege het weer. Met de wetenschap van nu, 2 dagen later, had de demo vanavond prima door kunnen gaan volgens mij. Dus het is nog even afwachten, al zijn de vooruitzichten nou niet bepaald heel rooskleurig...

dat is zeker zo, maarja de regels en wetten voor zo een demo zijn streng. en nu je het over een demo hebt. de meeste vuurwerk shows zoals rotterdam zullen ook wel afgelast worden als het weer zo slecht word

zoals meerdere leden al hebben aangegeven : stop hier mee.
Deze troll, die nog geen 3 weken lid is, alleen maar in dit topic post ajb geen aandacht geven. Zijn doel is niet perse negatieve emoties uiten, maar negatieve reacties ontlokken van andere mensen (zie je vaak bij labiele persoonlijkheden/stoornissen en pubers).
Dont feed the troll :)

Deze troll, die nog geen 3 weken lid is, alleen maar in dit topic post ajb geen aandacht geven. Zijn doel is niet perse negatieve emoties uiten, maar negatieve reacties ontlokken van andere mensen (zie je vaak bij labiele persoonlijkheden/stoornissen en pubers).
Dont feed the troll :)
ik zag het idd, ik zal er ook geen aandacht meer aan schenken :D

Wat een heerlijke weer hebben we vandaag gehad, helaas net iets te vroeg. Maar blijf hoop houden dat we dit jaar geluk hebben en het meevalt met de wind en regen. :D

Ag ag wat een hoop drukte en hoop komedie om iets wat we niet in de hand hebben zeg. Kom op tis zoals het is de 31ste.

Kan het voor 1 keer goed weer zijn met oud en nieuw? Gelukkig nog niet zoveel besteld. Laten we hard op hopen met z’n allen!

Op teletext staat voor de 31e Zo'n 30% en Regen 60%. Je weet alleen niet wanneer,hoe en waar. Ik zie het allemaal wel. Laat mijn dag niet verpesten.

Laatst bewerkt:
Pfoe, waaiweer met stevige kustbuien….ergens vandaag een uitgebreide kijk…nieuwe modellen vanochtend zijn niet positief kwa wind, wel kwa regen voor een groot deel van het land…

Pfoe, waaiweer met stevige kustbuien….ergens vandaag een uitgebreide kijk…nieuwe modellen vanochtend zijn niet positief kwa wind, wel kwa regen voor een groot deel van het land…

laat ik nou net weer aan de kust wonen.... naja we gaan het meemaken

Zelfs de altijd vrij positieve ik begint 'm nu een beetje te knijpen haha. Ik woon aan de kust, lijkt erop dat ik dus en veel wind, en de kustbuien krijg :bonk:

Maarja, niets aan te doen! :kerst:

Ik woon ook aan de kust, balen. Aan de andere kant, harder waaien dan vorig jaar zal het niet doen. Ook toen heb ik me dik vermaakt.

Hopen op het beste dan maar. Vorig jaar kwam het ook op het nippertje redelijk goed. Alleen die wind mag wel wat minder.

Hoe betrouwbaar is dat windguru model? Samenraapsel van al die andere modellen is dat.
Die zegt vol windkracht 6 voor de kustgebieden ook

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan