Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
nouja, we gaan gewoon flinke wind krijgen, dat is wel bijna zeker nu. vorig jaar rond deze tijd wisten we het eigenlijk ook al, en toen kwam het ook uit. helaas.
Zondag is de demo van Morsink helaas afgelast vanwege het weer. Met de wetenschap van nu, 2 dagen later, had de demo vanavond prima door kunnen gaan volgens mij. Dus het is nog even afwachten, al zijn de vooruitzichten nou niet bepaald heel rooskleurig...
zoals meerdere leden al hebben aangegeven : stop hier mee.Deze kan weg.
Deze troll, die nog geen 3 weken lid is, alleen maar in dit topic post ajb geen aandacht geven. Zijn doel is niet perse negatieve emoties uiten, maar negatieve reacties ontlokken van andere mensen (zie je vaak bij labiele persoonlijkheden/stoornissen en pubers).zoals meerdere leden al hebben aangegeven : stop hier mee.
ik zag het idd, ik zal er ook geen aandacht meer aan schenkenDeze troll, die nog geen 3 weken lid is, alleen maar in dit topic post ajb geen aandacht geven. Zijn doel is niet perse negatieve emoties uiten, maar negatieve reacties ontlokken van andere mensen (zie je vaak bij labiele persoonlijkheden/stoornissen en pubers).
Dont feed the troll![]()
Bekijk bijlage 78469
Teeeeering! Kan wel janken bij zulke kaarten…
Geel is 24 knopen ( windkracht 6 )
Pfoe, waaiweer met stevige kustbuien….ergens vandaag een uitgebreide kijk…nieuwe modellen vanochtend zijn niet positief kwa wind, wel kwa regen voor een groot deel van het land…
Pfoe, waaiweer met stevige kustbuien….ergens vandaag een uitgebreide kijk…nieuwe modellen vanochtend zijn niet positief kwa wind, wel kwa regen voor een groot deel van het land…
Hoe betrouwbaar is dat windguru model? Samenraapsel van al die andere modellen is dat.Pfoe, waaiweer met stevige kustbuien….ergens vandaag een uitgebreide kijk…nieuwe modellen vanochtend zijn niet positief kwa wind, wel kwa regen voor een groot deel van het land…