Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Je moet ook een Rechtse app nemen geen Linkse…hahahahaDe weer app op mijn telefoon zegt dat het alleen rond 00:00 gaat regenen lol.
Het weer op 31 december: dag begint met 7 grade bewolkt en het wordt aan het einde van de dag 11 grade met windsnelheid 13km/u tot 35km/u ( gelukkig geen regen )
Ben dus niet de enigeIk haat dit topic, en tegelijkertijd zit ik gewoon een paar keer dag het forum te refreshen puur voor dit topic. Dus zo is het om borderline te hebben haha![]()
Nee die snap ik ook niet helemaal, de kaarten zijn toch redelijk positief? @david kun jij je nader verklaren? Vorigjaar kan ik ke herinneren dat nu al duidelijk was dat er veel wind zou zijn. Dat zie ik in de kaarten op dit moment niet terug?
Isobaren, uhhh zitten hier ook leken heIn mijn laatste runs krijgen we te maken met hellend vlak isobaren wat kan duiden op een hoog druk gebied ten zuiden van de kern alsmede een noordwestelijk koudefront wat dan weer positiever is en zorgt voor een vorstkans van 16%. Laten we hopen dat het eerste uitkomt de 31e.