Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alles wat hier vorige week al geroepen werd, blijkt op de reguliere weerapps nu ook werkelijkheid te worden.
Met de dag meer regen en hardere wind.

Ik heb al wel besloten dat als het slecht weer is met windkracht 4, de grote potten gewoon binnen blijven staan. Niet weer zoals vorig jaar de dure spullen die okay presteerden maar deels verwaaiden.

Zeker nu we dit jaar op een landelijkere locatie zijn ipv beschutting in een dorp.
Als het niet corona is, dan is het wel de wind of regen :bonk:
Daarom hoop ik zo op een jaartje een keertje stoken in goede omstandigheden

Ik hoop en duim op ECMWF! Windkracht 2/3 :) helaas geeft GFF echt heel veel wind! Windkracht 5/6 aan de kust. Windkracht 4/5 in het binnenland. Dikke storm op de Noordzee met uitschieters windkracht 9! Dit jaar gaan hoogstwaarschijnlijk weer de vuurwerkshows niet door. Het word echt bagger, want GFS is het betrouwbaarst.

Ik hoop en duim op ECMWF! Windkracht 2/3 :) helaas geeft GFF echt heel veel wind! Windkracht 5/6 aan de kust. Windkracht 4/5 in het binnenland. Dikke storm op de Noordzee met uitschieters windkracht 9! Dit jaar gaan hoogstwaarschijnlijk weer de vuurwerkshows niet door. Het word echt bagger, want GFS is het betrouwbaarst.

Wat een onzin waar haal je dat vandaan

Gfs ensemble komt met windkracht 3 in de Bilt

Zelfs rond middernavht een krappe windkracht 3 met gemiddeld maar 4.6 m/s

Aub geen bangmakerij gfs-de-bilt-knmi-nl-52n.jpeg-1.jpg

Het wordt gewoon prima stook weer als ik de nauwkeurig ecmwf mag geloven.

Kans op af en toe een bui maar zacht en nat is de prognose voor nu.

Ik houd vorig jaar in het achterhoofd alles beter dan dat ben ik blij. Vorig jaar een dikke 7 tot 8 aan de kust en ik heb het toen uiteindelijk prima naar mijn zin gehad.

En zo blijven we ons bevinden in een emotionele rollercoaster. Het ene moment euforisch en het andere moment zwaar depressief:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan