Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
We gaan het zien![]()
Als het vooruitzicht net zoals vorig jaar is, dan begint mijn window van afsteken al op 28 december en eindigt op 2 januariLangzaam aan kruipen we naar het moment dat we met de berichtgeving elkaar lekker 2 weken helemaal gek maken. Duimen voor een fantastische voorspelling, het weer zoals dit weekend willen we in ieder geval niet.
Als het vooruitzicht net zoals vorig jaar is, dan begint mijn window van afsteken al op 28 december en eindigt op 2 januari
Maar het weer kan toch bijna niet slechter dan vorig jaar?
Was het weer dan zo slecht in Nederland? Ik weet dat ik hier in Zoetermeer redelijk goed stookweer hadden en het pas na 02.45 met regenen begon.
Was het weer dan zo slecht in Nederland? Ik weet dat ik hier in Zoetermeer redelijk goed stookweer hadden en het pas na 02.45 met regenen begon.
Hier in den haag, waar de windstoten tussen de gebouwen door werd geperst en echt in een stroomversnelling (venturi effect) was het echt niet veel soeps.Was het weer dan zo slecht in Nederland? Ik weet dat ik hier in Zoetermeer redelijk goed stookweer hadden en het pas na 02.45 met regenen begon.
Een vriend van mij die tussen flats afstak had wel echt supermooie effecten, appartementen complexen stonden precies goed kwa windrichting en blokte zowat alle wind