Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jawel, alleen maar heel eventjes tot het verwaait :D

Zonder gekheid, het lijkt stiekem een beetje onze kant op te vallen. Hopelijk blijken de laatste runs gelijk te krijgen!

Zojuist m,n zoon even een 12 schots potje uit het wolff showbiz pakket laten afsteken.
Moet zeggen...zag er niet eens verkeerd uit,en hier staat een windkracht 5 volgens weerlive.
Ik heb er weer meer vertrouwen in nu:handsup:

Zojuist m,n zoon even een 12 schots potje uit het wolff showbiz pakket laten afsteken.
Moet zeggen...zag er niet eens verkeerd uit,en hier staat een windkracht 5 volgens weerlive.

Hier net ook kleine potje geschoten(7 shots Bonfireworks cakeje) en viel inderdaad best mee ondanks de wind.

Het valt ook allemaal wel mee voor de meeste effecten, alleen goud en wave effecten zullen een stuk sneller verwaaien, wordt vooral opletten en kleine cakes vast zetten.

Precies rond twaalven op z'n hardst hier :(

eps_pluim_ff_06280.png

eps_pluim_fx_06280.png

Echt precies 24u mis... :cry: en dat op een jaar... Wel z/zw 's avonds, kan ik tussen de huizen wel wat fonteinen redelijk doen tenminste. Maar 't mooie spul, (meeste) goud en huilers gaan mooi in de opslag tot volgend jaar!

Aan mijn eerdere bericht is maar weinig anders, wind en enkele buien, 4-5 Bft in het binnenland en vlagerig uit het zuidwesten, kustgebieden 5 Bft, pal aan de kust 6, soms kleine 7 Bft.. verder enkele lossen buien over het land, dat lijkt allemaal mee te vallen… maar wind en windstoten zullen er zeker zijn, windstoten snel naar 50-70 km per uur van oost naar west…, kust 75-80 km per uur..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan