Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wordt tijd dat alle liefhebbers naar het binnenland verhuizen. Kunnen de bomenknuffelaars lekker aan zee wonen :)

Hier ook erg harde wind, en regen nu. Hoop dat na dat regengebied de wind ook afneemt, dat zou dan eind van de middag zijn en mooi op tijd. Zo is het 3x niks.

Wordt tijd dat alle liefhebbers naar het binnenland verhuizen. Kunnen de bomenknuffelaars lekker aan zee wonen :)

Terug naar de verzuiling van vroeger, maar nu opdelen in mensen mét en zonder verdraagzaamheid. Beetje off topic, excuus.

On topic: de regen is hier inmiddels voorbij. Stevig windje nog maar de voorspellingen zijn gunstig, ik heb er alle vertrouwen in.

Hier (coevorden e.o.) regent het nu best flink. Hard doorstoken met hout om het vuur aan te houden

Actuele situatie in het Westland: strak blauwe hemel, maar nog net ff te veel wind. Gaat goed komen. Zoonlief heeft een flink deel van mijn collectie ingenomen om samen met een paar maten te stoken. Opvoeding geslaagd!

Wind is al wel aan het afnemen maar nog te sterk voor fonteinen, cat 1 viel om of vuur ging horizontaal. Luchtspul zal prima gaan maar goud verwaait nog. Kijken of het nog verandert komende uren.

Actuele situatie in het Westland: strak blauwe hemel, maar nog net ff te veel wind. Gaat goed komen. Zoonlief heeft een flink deel van mijn collectie ingenomen om samen met een paar maten te stoken. Opvoeding geslaagd!
Hier ook nog echt teveel wind, alles waait weg in die vlagen

Net even een rondje gelopen. Volgens buienradar moet er een windkracht 4 staan. Daar heb ik niets van gemerkt. Wat een perfect stookweer

Ja vanmiddag een flinke regenperiode gehad, maar mocht de pret niet drukken!
Nu perfect stookweer zalig!!!

Hier waait nog wel even te hard hoor. Als ik het voor me huis had afgestoken had ik niets gezien want het waait zo over me huis heen

Hier (Wageningen) waait het wel flink.
Net een paar fonteinen van Bugano en Luypears afgestoken.
Uit de wind prima te doen.

En hier staat wind vanuit west dus altijd precies in verlengde van m'n straat op m'n stookplek :( maar wind is enkel in de vlagen nog hinderlijk, dan ging de Tit Volcano nog wat horizontal maar verder prima te doen, en over 3 uurtjes vast nog beter. Komt goed.

De wind is hier aan de kust in noord holland aanzienlijk afgenomen. Prima stookweer. Zelfs voor een goudbak gok ik.

Idd perfect stookweer. Heb genoten vooral van de Katan Böllers, Diverse Vuurpijlen en F3 Single Shots.
Cat1? Ik heb voor het 2e jaar op rij bijna alles hier van nog over.:wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan