Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nooit gedacht enige interesse in weerkaarten te ontwikkelen, obsessief elk uur kijken in de aanloop of er al iets veranderd was. Zelden zo'n stress gehad over iets waar je geen invloed op hebt. Achteraf viel het hier reuze mee gelukkig en is dat topic echt goud om eens in terug te bladeren.Laatst nog een keer het topic uit 2019 (dus voor het oud en nieuw 2020) doorgelezen. Achteraf is het wel mooi om al die stress om de mist terug te lezen, die ik uiteraard zelf op dat moment ook had
ze kunnen het weer nog niet eens 1 dag van te voren voorspellen moet je nagaan 125 dagen van te voren.
Laatst nog een keer het topic uit 2019 (dus voor het oud en nieuw 2020) doorgelezen. Achteraf is het wel mooi om al die stress om de mist terug te lezen, die ik uiteraard zelf op dat moment ook had
Schiet nu soms al in de stress bij de gedachte dat de grootste collectie ooit wellicht moet blijven staan vanwege dichte mist of een storm ofzo
Haha ik heb precies hetzelfde, alleen dan hebben er een heleboel een groot probleem denk ik..
Vorig jaar was het na jaren wat minder weer, echt perfect stookweer! Zal me benieuwen dit jaar ...
Dit jaar geen updates van mijn kant uit vanwege mij eigen vuurwerkwinkel, waar veel tijd in gaat zitten....dat lijkt me een prima excuus....gelukkig zijn er andere kundige mensen die hier wel zullen posten...
Dit jaar geen updates van mijn kant uit vanwege mij eigen vuurwerkwinkel, waar veel tijd in gaat zitten....dat lijkt me een prima excuus....gelukkig zijn er andere kundige mensen die hier wel zullen posten...