Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Wat gaat het weer dit jaar weer worden met oud en nieuw? Ieder jaar is dit weer een groot stress topic voor velen, maar gelukkig zijn er een aantal leden die ons ieder jaar weer op de hoogte houden van het weer tijdens de laatste dagen.

Laatst nog een keer het topic uit 2019 (dus voor het oud en nieuw 2020) doorgelezen. Achteraf is het wel mooi om al die stress om de mist terug te lezen, die ik uiteraard zelf op dat moment ook had

Laatst nog een keer het topic uit 2019 (dus voor het oud en nieuw 2020) doorgelezen. Achteraf is het wel mooi om al die stress om de mist terug te lezen, die ik uiteraard zelf op dat moment ook had
Nooit gedacht enige interesse in weerkaarten te ontwikkelen, obsessief elk uur kijken in de aanloop of er al iets veranderd was. Zelden zo'n stress gehad over iets waar je geen invloed op hebt. Achteraf viel het hier reuze mee gelukkig en is dat topic echt goud om eens in terug te bladeren.

Wat een stress was dat zeg. Achteraf inderdaad leuk om weer een doorheen te bladeren. Dat topic liep toen ook als een malle haha, achteraf mooie momenten.

Dit is toch wel hét topic van de laatste 2 weken. Hoe we of in een depressie worden geduwd of in een jubelstemming. Blijft schitterend om te zien hoe wij hier (mijzelf inclusief) helemaal losgaan aan het einde van het jaar. Ik kijk er naar uit.

Schiet nu soms al in de stress bij de gedachte dat de grootste collectie ooit wellicht moet blijven staan vanwege dichte mist of een storm ofzo

Oei, bij de topictitel begon ik alweer kriebels te krijgen, toen ik het las.

Ik hoop zo dat het dit jaar (weer) een perfect stookweertje is en dan met geen mist, weinig wind, geen regen en een graadje rond het vriespunt...

Haha ik heb precies hetzelfde, alleen dan hebben er een heleboel een groot probleem denk ik..

Dat denk ik ook :frusty:

Vorig jaar was het na jaren wat minder weer, echt perfect stookweer! Zal me benieuwen dit jaar ...

Ja 2019/2020 was hier ook perfect. slechts 2 uurtjes dichte mist gehad. Vorig jaar inderdaad echt perfect stookweer. Mede hierdoor soms angst dat her dan dit jaar weer slecht zal zijn:bonk:

Dit jaar geen updates van mijn kant uit vanwege mijn eigen vuurwerkwinkel, waar veel tijd in gaat zitten, zeker de laatste 3 weken...dat lijkt me een prima excuus...gelukkig zijn er andere kundige mensen die hier wel zullen posten...:p

Laatst bewerkt:
Dit jaar geen updates van mijn kant uit vanwege mij eigen vuurwerkwinkel, waar veel tijd in gaat zitten....dat lijkt me een prima excuus....gelukkig zijn er andere kundige mensen die hier wel zullen posten...:p

Ahh David, wat maak je me nou?
Jij bent gewoon "the Man" in dit topic.

Jammer, maar natuurlijk te begrijpen. :wink:
Succes met de winkel.

Dit jaar geen updates van mijn kant uit vanwege mij eigen vuurwerkwinkel, waar veel tijd in gaat zitten....dat lijkt me een prima excuus....gelukkig zijn er andere kundige mensen die hier wel zullen posten...:p

Je bijdragen zullen node worden gemist David. De laatste weken van het jaar keek ik uit naar iedere update. Ik ben zelfs weerkaarten gaan begrijpen :p

Jammer David, we gaan je missen in de aanloop. Die laatste dagen is er geen gewaardeerder forumlid geweest. Succes met de winkel!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan