Het weer op 31 december en 1 januari!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gewoon naar buiten kijken en je gezond verstand gebruiken. Om 18.00 start ik in ieder geval met de goud gerelateerde producten just in case.

Kleur laat ik zo lang mogelijk staan dit zie je namelijk in de nevel ook nog prima.

Zullen we de 75 pagina's aantikken alvorens het 18.00 uur is?? hahahaha.

Zoals het weer nu in Amsterdam is kan ik me echt niet voorstellen dat t helemaal dicht gaat trekken.. Brr spanning! We gaan t zien

Ik denk dat ze zich weer vergist hebben bij het weer... Limburg zou de miste kans op mist hebben maar hier is het toch goed nevelig denk niet dat het nog bij trekt vandaag

Ik rijd momenteel (mee) van Breda naar Arnhem. Het is echt heel wisselend. De zon doet zijn best om erdoorheen te prikken in iedergeval. KOMT GOED!

Ik denk dat ze zich weer vergist hebben bij het weer... Limburg zou de miste kans op mist hebben maar hier is het toch goed nevelig denk niet dat het nog bij trekt vandaag
Geen touw aan vast te knopen inderdaad. Hier in Roggel ziet het er ook bedroevend uit buiten.
Ik hoop dat het nog een beetje weg trekt maar zie het nog niet zo snel gebeuren.

Gewoon naar buiten kijken en je gezond verstand gebruiken. Om 18.00 start ik in ieder geval met de goud gerelateerde producten just in case.

Kleur laat ik zo lang mogelijk staan dit zie je namelijk in de nevel ook nog prima.

Zullen we de 75 pagina's aantikken alvorens het 18.00 uur is?? hahahaha.
slim, dank voor de tip

Nadeel van dit mooie weer is dat al die zeikerds massaal rondje gaan lopen en fietsen.
Volgens mij doen ze dat expres om te kunnen klagen.
De politie is al weer illegale carbiedschieters aan het aanspreken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan