Het weer op 31 december en 1 januari!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jongens, probeer niet te veel naar al die kaarten te kijken. Het zal pas in de avond duidelijk worden wat het zal worden. Geniet van de dag der dagen en laat het hierdoor niet verpesten!

Hier nu mistig, maar ik maak me nog niet druk.
Mist was ook voorspelt voor dit tijdstip en het trekt nog weg, de wind is aan het draaien en windkracht is nog laag. Als dalijk de mist weg is en de wind volledig gedraait dan is het weer afwachten wat er vanavond gebeurt.

Overigens zou bij deze mist zoals het nu hier is nog prima vuurwerk af te steken zijn.

Hier Purmerend Amsterdam nog wel blauwe lucht met lichte bewolking. Maar kan veel gebeuren in 14 uur. Dit is wel stressvol.

Hier in het oosten is het zicht momenteel minder dan 200m. De voorspellingen voor vannacht zijn waardeloos. Ontzettend jammer dat het de afgelopen dagen prachtig weer is geweest en het uitgerekend vandaag weer eens schijtweer wordt....

Buienradar geeft zicht van 500m, nou ik zie hier helemaal geen mist. Dus het is ook allemaal heel lastig te voorspellen

Door de zon begint hier het beetje vannacht gevallen vocht los te komen...en juist gebrek aan bewolking geeft mist de kans... Belgh, stress dagje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan