Het weer op 31 december en 1 januari!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoals het er nu naar uitziet is het om 18:00 nog net te doen in Zwolle. Hierdoor heb ik besloten om mijn 18:00, 22:00 en 0:00 show’s samen te voegen en dan af te steken.

Nou dit gaat 'm niet worden, nu al aardig dichtgetrokken hier en de weersvoorspelling belooft geen verbetering. Klote Nederland :mad:

Nou dit gaat 'm niet worden, nu al aardig dichtgetrokken hier en de weersvoorspelling belooft geen verbetering. Klote Nederland :mad:

Inderdaad ja, gisteren perfect en morgen ziet het er ook goed uit... En dan vandaag dit, ik ga maar alvast een plekje in de bunker reserveren...

Ach beter in de mist dan in regen en wind. En toch knalt het meeste op 30 meter. Door de mist licht alles op. Ik vind het best

Ik zeg het is inderdaad droog, die mist moeten we maar voor lief nemen, en bewaar je fonteinen of koop er een paar en steek je cakes 18:00 uur af.

Hier in venlo begint het ook langzaam dicht te trekken. Met mist gaan hier vannacht alleen mn titanium salutes de lucht in en een paar rollen. Zou echt klote zijn.
Heb nog een beetje hoop maar word steeds minder

Dat harmonie model klopt ook van geen kant ik kijk daar niet baar, adam zou nu al tegen de mist aan zitten maar in de weide omtrek geen must te bekennen

Tilburg ook dichte mist, mijn over buurjongen net een cake de lucht in gejaagd en de rook blijft al hangen. Echt sonde. Maar wat doe je eraan.

Brabant tegen de limburgse grens... zicht een meter of 150 schat ik... recht vooruit staat ergens een grote boom... amper zichtbaar.
20191231_111229.jpg

*edit*

Toch enigzins positief. Ondanks dat het in 1,5 uur tijd dicht trok probeert de zo er doorheen te komen. Net ff buiten met de honden maar recht naar boven kijkend toch al wat blauwe lucht zichtbaar.

Het is te over zien nu hier in enschede.
Alleen komt het toch wel terug. En aangezien de schijt regel je officieel pas banaf 1800 mag afsteken is feitelijk voor mij alles al verpest.. sorry ben ook chagrijnig door heeel slecht slapen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan