Het weer op 31 december en 1 januari!

Status
Niet open voor verdere reacties.
IMG_20191231_091813.jpg

Hier ook mist. Zicht circa 300m. Maar begint dichter te worden. Hopelijk trekt het nog weer weg om pas na 2 uur terug te komen

Ziet er slecht uit voor ons hier. En gaat altijd om 14u bij mij om de hoek gigavuur aan met veel rook...en als ik dan om 18u m'n 100k doe...volgend jaar kan wel ns n goedkope jaarwisseling worden :frusty:

Ik ben in het algemeen eigenlijk wel benieuwd hoe men het zicht meet en bijvoorbeeld op een zicht van precies 158m uitkomt.

Iedereen maakt elkaar gek hier haha! Wacht gewoon rond uurtje of 1700 af en kijk dan de verwachtingen en anders alles voor 0000 de lucht in knallen

mijn dochter komt net haar bed uitgerold.
Vond het nodig mij erop te wijzen dat het mistig is buiten.
Dankjewel Mirre, dat wist ik nog niet.
Maar. zo voegde zij eraan toe, Dit is maar tot twee uur, en daarna wordt het mooi weer!

Ik geloof in mijn dochter....

Stress!!
Natuurlijk het slechtste wat nog kon gebeuren met droog en koud weer... Afwachten maar en hopen dat het mee zal vallen in de stooktijden. Vind het vooral erg jammer dat je niets van de buurt zult zien bij dichte mist, juist dat stukje charme.

Precies wat je zegt, de hele beleving wordt een stuk minder. Morgen wordt het wel super week, dus een 2e oudejaarsdag in het verschiet qua vuurwerk en sfeer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan