Het weer op 31 december en 1 januari!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor mij in Zuid Limburg ziet dit er ook goed uit!! Thanks voor het delen Roald!

Geen paars betekent geen mist he, alleen wind snelheden. Zijn ook modellen die in het zuiden met mist komen. Het word nowcaste, waar zich mist ontwikkeld savonds gaat deze niet meer oplossen ben ik bang

Geen paars betekent geen mist he, alleen wind snelheden. Zijn ook modellen die in het zuiden met mist komen. Het word nowcaste, waar zich mist ontwikkeld savonds gaat deze niet meer oplossen ben ik bang

Nee zeker snap ik, maar het gaat in ieder geval al meer waaien dan de afgelopen dagen op de planning stond... Ik snap als het mistig word door de kruitdampen, maar zie het wel positief in uiteindelijk. Zal hier geen dichte mist worden als ik alles zo nakijk. Nevel mag ook nog wel, dat beter dan dichte mist!

vergis je niet dat er heel veel blijft hangen in de vooravond door het vuurwerk wat er al afgestoken word en om 12 uur trekt het dan helemaal dicht, dit ziet er niet heel best uit voor heel het land eigenlijk, volgens mij was er in 2006 precies hetzelfde en hadden we 20 meter (!!! ) zicht net na jaarwisseling.

Ik ben dit jaar niet in het land maar het is toch ongelofelijk dat dit juist weer tijdens de afsteektijden voor moet komen, hopelijk trekt de wind nog wat aan, sterkte allemaal !

Kijkt naar buiten en denkt.....is het vandaag al 31 december? Wat een prachtige avond is het hier in roermond! Kraakhelder geen wolkje te zien.

vergis je niet dat er heel veel blijft hangen in de vooravond door het vuurwerk wat er al afgestoken word en om 12 uur trekt het dan helemaal dicht, dit ziet er niet heel best uit voor heel het land eigenlijk, volgens mij was er in 2006 precies hetzelfde en hadden we 20 meter (!!! ) zicht net na jaarwisseling.

Ik ben dit jaar niet in het land maar het is toch ongelofelijk dat dit juist weer tijdens de afsteektijden voor moet komen, hopelijk trekt de wind nog wat aan, sterkte allemaal !
Haa 2016/2017 ook hier althans nog geen 30 m zichr

Net ook weer op het weerbericht van rtl4. Midden en noorden grote kans op dichte mist met zicht minder dan 50 meter. Als daar het vuurwerk bij komt zal het volgens mij nog minder worden :cry:

Zijn er nog updates qua weer/mist kaarten?

Nieuwste mistkaart Harmonie, mist ietjes minder uitgebreid.

de-model-de-310-1-modharmonie-2019123012-35-2-424.png

Word gewoon ruk, alle kaarten geven dus al mist aan als we nog niks afgestoken zouden hebben. Laat staan als we dus inderdaad los gaan, ik ga helaas uit van het ergste dit jaar.

Hopen dat we in Tilburg weinig tot geen mist hebben, paar jaar terug gehad maar niet waar ik naar uitkijk met het mooie siervuurwerk.

Ik wordt hier serieus chagrijnig van. Superdikke collectie, en dan dit. Bewaren is geen optie, dus geen idee wat ik hiermee aan moet...

Word maar gewoon afwachten. Mist is zowat het moeilijkste te voorspellen. Wat ik nu denk is dat het noordoosten de meeste kans op mist hebben, Dat het zuiden en westen misschien hooguit nevelig word en pas na de jaarwisseling mistig word. Hoeft maar wat bewolking te zijn of wat meer wind en je hebt geen mist. Maar ik blijf erbij, beter als regen en storm! Dan kan je helemaal niks afsteken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan