Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
eigenlijk de hele avond lichte regenval tot kwart over 12 ongeveer, daarna prima weer gehad. droog, weinig wind en een prima temperatuurtje. :D

Hier was het de hele dag droog met niet zoveel wind.
In de avond rond 8 begon het zachtjes te regenen, dus we liepen onder de paraplu te stoken, lekker droog dus. Om 0:00 was het droog en de rest van de nacht ook. In ieder geval veel beter dan vorig jaar!
Beste wensen iedereen

Hier is echt een wonder gebeurt. De dag begon droog met zelfs af en toe wat zon, in de middag wat druppels. Vanaf half 8 begon het een beetje te regenen, Tussen 9 en half 10 en tussen 10 en 11 gewoon normaal te regenen, vanaf 11 uur werd de regen minder en precies om kwart 12 werd het droog.

Wind en temperatuur waren perfect, geen last van gehad! :D

Nou hier in Utrecht stonden we mooi om 12 uur in de regen.. het was uiteindelijk wel wat minder rond 1 uur, maar we hebben daarna toch nog steeds de hele tijd miezer regen gehad. Net zoals vorig jaar eigenlijk. De wind was wel weer te doen, daar heb ik verder geen last van gehad. Maar volgend jaar moet beter!

Ik denk da veel van ons geluk hebben gehad. Op de plekken waar ik was is het eigenlijk overal droog geweest. Alleen om 00:00 begon het te miezeren. Maar dat kon de pret niet bederven dus we hebben lekker door gestookt! Gelukkig nieuw jaar mensen!

Kan me geen betere jaarwisseling herrineren qua weer dan dit jaar.
Was gewoon puur genieten.

Bij ons regende het de hele avond helaas, maar gelukkig ging het na 12 uur minder hard regenen en was het om half 1 zelfs droog, hierdoor toch een top jaarwisseling gehad.

Het weer viel bij mij (westen) nog reuze mee!

Gelukkig, ja gelukkig regende het, waardoor het bijna windstil was!
De regen was meer motregenachtig.

Ik dacht nog ik wacht even totdat het om 01.15 droog zou worden. Maar gelukkig had ik dat niet gedaan, want toen kwam er een stevige wind!

@davidh, bedankt voor je updates. Het weer kloptte zoals vorig jaar voor het westen weer dat de regen van het zuiden zou komen.

De hele nacht miezer regen. Dus rond 1uur was al het vuurwerk zeiknat, de volgende ochtend alles laten drogen en de rest op nieuwjaarsdag afgestoken. :)

Dit was trouwens in gemeente de bilt.

Laatst bewerkt:
Meeste positieve is dat er waarschijnlik aankomend seizoen meer films online komen, was dit seizoen stuk rustiger door het weer afgelopen jaar.

Hier gebeurde een mirakel. Tot exact 23u hevige regen en sterke wind. Daarna was het opeens perfect weer om te stoken. Geen druppel regen meer en zelfs geen wind meer. Het was perfect. Iedereen heeft hier in de buurt goed staan stoken. Heb een super jaarwisseling achter de rug.

Vanaf 18:00 tot 01:00 druppels gehad en rond 22:00 echt vol regen. Overdag wel lekker gehad maar hoop volgend jaar op meer droge periodes.

De hele nacht miezer regen. Dus rond 1uur was al het vuurwerk zeiknat, de volgende ochtend alles laten drogen en de rest op nieuwjaarsdag afgestoken. :)

Dit was trouwens in gemeente de bilt.

Begrijpelijk, ik woon zelf in Zeist niet ver van de Bilt. Had hier precies hetzelfde.. erg jammer allemaal.

Bij ons hele dag droog geweest en om 23:00 begon de miezer regen. Erna is het blijven regenen een beetje maar mag niet klagen. Wind ook wisselvallig. Vuurwerk stond sowiezo droog in de gang binnen handbereik.

smorgens en smiddags scheen zonnetje en droog ,pas savonds rond 22:00 ietsjes regen en 00:00 was het droog, Heerlijk stookweer. locatie Wierden

Hier heeft het de nacht geregend, tot ongeveer 03:00.
Gelukkig toch nog alles kunnen afsteken voor een geweldige jaarwisseling.

Net zoals ik al op AVP heb gedeeld. Het weer was in Gouda redelijk. Zeg maar sinds 3 uur in de middag regende het, ene moment harder of zachter dan t ander, maar t is amper tot niet meer droog geworden sindsdien. De wind was stukken minder dan werd voorspelt, er kon namelijk zelfs mist (vanwege de rook die behoorlijk aanwezig was dit jaar) ontstaan. Temperatuur was goed. Weinig te klagen dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan