Het weer op 31 december en 1 januari

hier miezert het nu om 23:30 tis nu nog erg goed te doen in enschede
als het zo blijft teken ik ervoor ook de wind is nog heel goed te doen

Hier boven in de provincie groningen is het weer echt bagger ben blij als het achter de rug is, heb er weinig zin meer in!

Den Helder is het nu nog bagger, vooral de wind is erg hard en t regent als n malle. Toch alles klaar gezet want ff na 12 schijnt t rustiger te worden. Schieten zullen we maar filmen gaat lastig worden:-\

Begon hier aan zee naar 00:00 toe steeds harder te regenen, heeft de sfeer wel een beetje verziekt, bijna iedereen in de straat zit alweer binnen. Ondanks de wind is alles toch goed de lucht in gegaan en zijn er geen ongelukken gebeurd:p.

Hier was het prima te doen. Wind was echt afgenomen en het was te doen met de regen, tis allemaal goed gegaan dus.

hier in het westland was het ook prima te doen, de wind was het laatste uur voor 00,00 sterk afegnomen en de regen viel(zoals de hele avond vond ik reuze meevallen. al met al een zeer geslaagde avond.

Hier was het ook goed te doen. Weinig last van de wind, wel matige regen, maar dat mocht de pret niet drukken. Was wel snel rustig op straat.

Rijswijk Z-H 23:55 klein beetje gespetter stelde niet veel voor.

Daarvoor wel even wat regen.

Alles afgeschoten op wat vuurpijlen en klein zooi na.

Frits Rijswijk vw hal was top vuurwerk bedankt

toppers de zena cake pakket 4x500

Rijswijk Z-H 23:55 klein beetje gespetter stelde niet veel voor.

Daarvoor wel even wat regen.

Alles afgeschoten op wat vuurpijlen en klein zooi na.

Frits Rijswijk vw hal was top vuurwerk bedankt

toppers de zena cake pakket 4x500

Ik kon alleen door de wind hier niet goed single-shots afschieten hier in Rijswijk. Ze waaiden steeds om.... heb je misschien een filmpje van dat Zena Pakket?

Bij ons was het slegt om 12 uur (Deventer) ik heb maar een paar cake's afgestoken. Dinsdag avond om 19 uur steek ik alsnog alles aan.

in Alkmaar was het echt perfect, om twaalf uur lichte regen wat ongeveer tot kwart over 12 doorging daarna de hele tijd droog gehad heb alles op kunnen stoken met een windkracht van 3 of 4.

Het viel mij uiteinelijk 100% mee tegen 23.00 uur begon het wat te miezeren en zwakte de wind behoorlijk af. Ben blij dat ik de gok genomen heb en bijna alles om 0.00 uur heb afgestoken.

Hier zag je de efecten wel weg waaien de andere kant op maar alles bleef verder mooi in de lucht hangen. Weer was miezerend. Maar had ook wel verwacht dat het mee zou vallen. Verder erg blij met mij collectie dit jaar. Van 130 naar 280 uitgegeven. En ondanks het hoge bedrag valt de kater tot nu toe mee. Heb nog voor denk 65-70 over. En toch flink sier gestookt. En alles was boven verwachting.

hier was het weer echt super!

overdag tot zeker een uur of 1/2 gewoon blauwe hemel en een zonnetje gehad, daarna wel wat bewolking en af en toe plek voor de zon, het waaide wel flink.

toen ik mijn cakes afstak in een showvorm merkte ik dat de wind soms een hele tijd ging liggen, het waaide wel een beetje maar dat kwam alleen maar ten goede van de cakes!

om 24.00 was het droog! en rond 00.15/30 begon het een klein beetje te miezelen maar niet noemenswaardig en de wind was heel goed afgezwakt, de rook ging lekker vlot weg maar de effecten bleven mooi en de kleuren kwamen alleen maar beter uit!

mijn oud en nieuw qua weer is zeker weten geslaagd!!

Om twaalf uur miezerde het bij ons, de wind was iets in kracht afgenomen.
Effecten verwaaiden wel iets, maar ik ben toch maar gewoon doorgegaan.
Het leek wel of door de wind de effecten minder hoog kwamen.
Rond een uur of één ging de miezer over in gewone regen, maar toen was ik al door m'n cakes heen.

Iedereen vind het meevallen, maar wat een T*VUS weer was het hier.

Begon al om 6 uur te miezeren, om 7 uur ging het ietsjes harder en was de pret er van af, en om 8 uur kwam het met volle bakken uit de hemel. Dit heeft geduurd tot 01:00 en tja, hierdoor kan ik oud en nieuw toch wel een beetje als verpest beschouwen

Back
Bovenaan