Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
zoals het nu is krijgt het noorden te maken met regen rond 00:00 uur woon zelf in het oosten en nu volgens buien radar droog om 00:00 uur tussen 8 en 10 uur sávonds is er wel regen
ik woon in het noorden en daar gaat het om 12 uur regenen maar regen houd mij niet tegen!
lekker door stoken het is maar 1x per jaar dus knallen!!!
een verkoudheidje is toch maar een weekje ofzo dat is niks vergeleken met 1 jaar!
We zullen wel zien wat het weer brengt! Zorg wel voor een extre paar droge sokken etc voor als het écht nodig is. Maak er een mooie dag van en bedankt voor dit weer-topic van dit seizoen, weer veel van geleerd!
Het gaat niet de hele tijd regenen gelukkig.
Ik woon ook in het hoge noorden .
Verkoudheid heb ik al te pakken, dus daar hoef ik niet bang voor te zijn.
Last minute vraagje vanaf welke windkracht is het echt link aan het worden,zowel voor vuurpijlen als cakes? Ze voorspellen hier 6 bf......is dat een ramp of lukt dat nog wel (sta wel in een ietwat bebouwde omgeving en niet in een veld ofzo...)TX en het beste voor morgen........
Het beloofd een mooie maar spannende dag. Het zou hier droog zijn tot 23 uur, maar vanaf 18 uur gaan er wel regenwolken over. Hopelijk valt er daaruit niks en waaien ze over. Maar dat het regent voor 00 uur dat zit er dik in. De vraag is hoelang dat zal gaan duren en of het veel is.
Ach, laat me het maar meemaken, regen, wind... 1x zal je het heus meemaken met de jaarwisseling... zoals de term YOLO dit zegt
Vrienden, veel succes morgen en geniet er van, regen of geen regen, wind of geen wind. STOKEN tot het op is! (Gelukkig zit er vaak een plastic laagje over de cake... de lont beschermen met alu folie).
Ja mensen het word erg spannend..
De wind blaast echt goed door hier, woon ook nog op een hoek waardoor t extra hard lijkt te waaien..
We gaan t allemaal meemaken morgen, laten we er t beste van hopen!
pff precies dat regenfront wat de kust bereikt om 0:00....dat word echt als een malle alles erdoorheen stoken...of wachten met het grote spul tot 2:00 als het even een beetje op klaart. ik ben er niet helemaal over uit nog..
Mijn motto: Als buienalarm vroegtijdig aangeeft dat het regent om 12 uur, vervroeg ik het gewoon 1 of 2 uur denk ik. Meeste is toch altijd al voor 12 uur opgestookt. We zullen het zien, allen veel stookplezier!
Oei Oei Oei.... ik denk dat het hetzelfde weer (wat het nu is in het westen) ook morgen zo zal zijn. Flinke windbeuken.... maar dan nog met regen.... Wordt buienradar goed in de gaten houden...