Het weer op 31 december en 1 januari.

Aardig, maar steek je energie lekker in je eigen vuurwerk en gezelschap; je omschrijvingen zijn prima helder en voldoende icm met alle kaartjes en modellen redelijk concreet te krijgen, zeker ook gezien het werkelijke verloop daartegenover vandaag. Dank voor je meteowerk hier en geniet van de dag! :thumbsup:

Ik hoef pas over een kwartier weer in actie te komen. Maar prima zo! Genieten straks he. UUR 0 komt eraan mensen!

Harde windvlagen hier (regio overijssel). Herlijk stookweer. Koud, bewolkt. Wind vooral hoog. Stookplek is erg open, dus de riakeo blijft mooi staan vanavond.
Als het zo verder blijft teken ik er voor.

Harde windvlagen hier (regio overijssel). Herlijk stookweer. Koud, bewolkt. Wind vooral hoog. Stookplek is erg open, dus de riakeo blijft mooi staan vanavond.

Net zo negatief. De wind gaat er vanaf 19 uur in heel Overijssel verder uit en dan tot en met 22 uur ook in het open gebied betere (en in mijn ogen goede) omstandigheden.

Land van uiterste! Hier in Zuid-Limburgse lijkt de wind niet echt opgang te komen, hoop dat het nog iets aantrekt, niet dat dadelijk het zicht een issue word. Voor nu is het top.

Realist tot in de kist! 🤣 I'm with you :thumbsup: al ga ik de Gracefullness om 18u testen om te kijken hoe dat goud vervliegt, en dan bepaal ik over dingen als Massive en Zodiac...

Klein beetje miezerig, verder weinig wind tot op heden en hopelijk blijft het zo 🤞🤞 Utrecht 👍👍

8 uur beginnen met het showtje van ptu kijken en dan klaarmaken voor het 12 uur moment, allemaal een hele fijne en veilige jaarwisseling toegewenst 😉🎆🎆🎆🎆

Back
Bovenaan