PyroJasper
VWC lid
Gewoon even een vraag, is er ook maar één iemand die de ChatGPT voorspelling überhaupt leest na een goede onderbouwde voorspelling van Jorginho?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nee, ik niet.Gewoon even een vraag, is er ook maar één iemand die de ChatGPT voorspelling überhaupt leest na een goede onderbouwde voorspelling van Jorginho?
Voor veel vuurwerkliefhebbers draait het uiteindelijk vooral om de voorspelling zelf (wind, regen, zicht, rook), niet om hoe uitgebreid die is onderbouwd.
De voorspellingen van ChatGPT en Jorginho komen de afgelopen dagen grotendeels overeen, wat juist laat zien dat ze hetzelfde weerbeeld schetsen, alleen met een andere invalshoek.
Nope ik nietGewoon even een vraag, is er ook maar één iemand die de ChatGPT voorspelling überhaupt leest na een goede onderbouwde voorspelling van Jorginho?
ChatGPT voorspelling is al 6 maanden hetzelfde voor m'n gevoel.Ik scan er even snel doorheen. En dan zie ik al snel of er iets veranderd is.
Dan is bij deze het topic Gesloten! Ik kan even geen ander nieuws aan..Goedemorgen allemaal, het lijkt allemaal goed te komen......
GEEN MIST! In het noorden en noordoosten een enkele bui in de avond, elders droog en soms enkele opklaringen. Een graad of 3-4. De wind uit het westnoordwesten draait bij naar het westen tot zuidwesten in de avond en komt in het binnenland uit tussen 2 Bft in het zuidoosten en 3 Bft elders. In het westen en en noordwesten en Friesland (de open delen) matig, kracht 4, soms vrij krachtig, 5 Bft. Alleen pal aan zee vinden we een 5 Bft terug. Rond middernacht lijkt de wind in het noorden en pal an zee wat aan te trekken naar krachtig, 6 Bft vlak langs de kust en regelmatig 5 Bft in de open buitengebieden in Friesland en Groningen. Prima stookweer lijkt me, een cijfer 8.
Ja dat dacht ik ookal. Maar zowel gfs als ecwmf zijn duidelijk voor regio west gezakt in wind snelheid en dat stemt me hoopvol. Maar davidh zijn voorspelling is ookal gunstiger voor west aan de kust dan wat ik gisteren zag. Dus zeker niet wat het vorig jaar was want toen hadden we een dikke 6 op het land met windstoten van 7 en hoger.Prima stookweer met 5 a 6 bft?! Dachtutnie! Zelfde rampweer als vorig jaar!
Als je geen vuurwerk afsteekt op de Afsluitdijk komt het helemaal goed.Prima stookweer met 5 a 6 bft?! Dachtutnie! Zelfde rampweer als vorig jaar!
Dan was dat zelfs op papier nog erger dan ik me herinner... 4 a 5 bft zal goed te doen zijn, de 6 zie ik bij enkele modellen er pas later 's nachts inDus zeker niet wat het vorig jaar was want toen hadden we een dikke 6 op het land met windstoten van 7 en hoger.
Leeuwarden hier. Dit plaatje is al beter dan wat eerder geplaatst werd toen zat half friesland int groen.Korte modellen komen in het tijdvlak,.Harmonie voor 23 uur Nederlandse tijd.
Noorden meeste wind, hoe meer naar het zuiden hoe minder wind.Bekijk bijlage 1823217