Gevoel is persooonlijk, als jij het pittig vindt is het zo. Droog weer, geen mist en 3 Bft is voor mij een 9.Voor mn gevoel is windkracht 3 best pittig, maar is dat alleen mijn gevoel of is dat ook echt te gek?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Gevoel is persooonlijk, als jij het pittig vindt is het zo. Droog weer, geen mist en 3 Bft is voor mij een 9.Voor mn gevoel is windkracht 3 best pittig, maar is dat alleen mijn gevoel of is dat ook echt te gek?

Wil net zeggen, beetje timen met wat je wanneer schiet als de wind vanaf middernacht gaat aanwakkeren. Heel tijdsblok van 16:30 tot zeg 01;00 uur om windgevoelige zaken de lucht in te klappen. Om het over dinsdag de 30 's avonds niet te hebbenDat lijkt echt een perfecte avond om alvast wat gouden zaken te laten dwarrelen
En als je bang bent voor gezeik of nsb praktijken zoals ik bij sommigen lees, je hoeft niet perse recht voor je woning te staan he. Ff een blokkie mee op auto of fiets en naar een parkje rijden ofzo gaat prima.
Zoals @Ajax het hierboven verteld.Mooi! Hoe krijg je die in Windy, heb je er premium voor nodig?

Kan het gewoon zonder premium zien iniedergeval.
Check! Cool, dank!Je tikt eerst je plaatsnaam aan op de map zelf. Dan tik je onderin op de rode balk en popt hij omhoog. Dan onderin de rode balk voorspellingen vergelijken.
Ja nu misschien wel wegens de kortere termijn. Een aantal dagen geleden kon dat niet bij mij totdat ik de "premium" nam.Kan het gewoon zonder premium zien iniedergeval.
Windstress is weer begonnen.
Vind het zelf moeilijk kwa inschatten wat het aantal BFT doet met vuurwerk. Chat geraadpleegd om wat voorbeelden te krijgen, hierbij gekeken naar afgelopen demo’s:
12 dec Kuiper demo: 2-4 BFT
18 dec Huisman demo: 3-4 BFT
Demo films zien er redelijk uit, meeste effecten blijven redelijk tot prima hangen.
Dit zo gezien te hebben zou ik 2 BFT als ideaal omschrijven, 3-4 prima te doen, maar daar boven worden goudbakken wel kritisch.
Duimen maar!
\welke app is dit?
Je tikt eerst je plaatsnaam aan op de map zelf. Dan tik je onderin op de rode balk en popt hij omhoog. Dan onderin de rode balk voorspellingen vergelijken.
Dat is wat "duistere "autogarage's ook toepassenmaar een modded apk werkt ook prima![]()

Tipje lekker het nachtbrakers topic volgen daar word je veel positiever vannou k zie al hoe laat het is, k mag weer lekker met windkracht 5 stoken.
Stilte voor de stormEn dan nu gewoon windstil met een heerlijk zonnetje![]()