Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik ga eind januari kleine 3 weken naar Bonaire. Mochten de weermannen zich vervelen 1e kerstdag, hoe groot is de kans dat we daar na het duiken kunnen langlaufen?Ik wil 16 augustus voor 2 weken naar Mimizan in Frankrijk. Kan iemand mij vertellen wat de weersverwachting is voor deze 2 weken?
Na een fles whisky en het bekijken van de opper oper vrij groot....Ik ga eind januari kleine 3 weken naar Bonaire. Mochten de weermannen zich vervelen 1e kerstdag, hoe groot is de kans dat we daar na het duiken kunnen langlaufen?
Op No Name Beach kun je redelijk lang laufenIk ga eind januari kleine 3 weken naar Bonaire. Mochten de weermannen zich vervelen 1e kerstdag, hoe groot is de kans dat we daar na het duiken kunnen langlaufen?
Dank! Ga ik ook ff naast mn duikkoffer een rolkoffertje wollen ondergoed meenemen. Thanks!Na een fles whisky en het bekijken van de opper oper vrij groot....
Klopt! En mocht het echt tering koud worden doen we gewoon 1000steps 5xOp No Name Beach kun je redelijk lang laufen
Ja zie het inderdaad, maar nog steeds niet schokkend veel.Gfs komt weer met meer wind
Kan haast niet anders, dat geluk hebben we vast.Gaat het hier weer stormen in noord-holland op de 31ste?
Snap er niks van!Paniek paniek paniek!
Bekijk bijlage 1822367

Waar kan ik mij melden? Ik zie ze nu namelijk ook op tv en ik denk dat ze weer ergens gaan inbreken?
Pas op!![]()
Tijdens deze bittere koude omstandigheden in ons land lopen er 2 mannen rond om te kijken of er mensen met kerstvakantie zijn. Zij rijden rond in een oud busje ( Soort loodgieters wagen) en spreken Engels.
Bekijk bijlage 1822368
Let op elkaar en bij verdachte situaties bel de politie. Fijne Kerst!
Hahaha hij is goed
Via artofthunders
![]()
Bij verdachte situaties altijd de hulpdiensten bellen.Waar kan ik mij melden? Ik zie ze nu namelijk ook op tv en ik denk dat ze weer ergens gaan inbreken?
Spoiler alert! Kevin kan prima overweg met vuurwerk tegen de bandits.Wet Bandits, die wil je niet in de buurt van je vuurwerk hebben!
Verwachting ECWMF volgt binnen half uur....eerste indicatie: lijkt me zeker regionaal verbeterd (?)