Zolang dat in NO Brabant een lage 2 Bft oplevert helemaal prima inderdaad.Een lage 4 is prima landelijk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zolang dat in NO Brabant een lage 2 Bft oplevert helemaal prima inderdaad.Een lage 4 is prima landelijk.
Laatste berichten aub![]()
Laatste gfs wind beviel me niet echt.. ga je toch weer richting vorig jaar hahaha..Behoorlijk wat spreiding in windkracht tussen de GFS leden. Van koud en nagenoeg geen wind, tot fris en winderig. Zomaar een greepje.
Bekijk bijlage 1822024Bekijk bijlage 1822025Bekijk bijlage 1822026Bekijk bijlage 1822027Bekijk bijlage 1822028Bekijk bijlage 1822029
Leeuwarden +- windsnelheid 18/20 als ik het goed zie.= windkracht 3/4
Topp!Vanavond rond 21 uur probeer ik er weer een uit te persen. Dan moet ECMWF al even binnen zijn.
Zijn knopen op het kaartje. Niet km/uLeeuwarden +- windsnelheid 18/20 als ik het goed zie.= windkracht 3/4
Teken ik voor maja wat minder wind is natuurlijk beter.
Globaal gezien kan je het beste zo zuidoostelijk mogelijk in Nederland zitten met de jaarwisseling. Aangezien nagenoeg alles inmiddels duidt op windrichtingen tussen WNW en N. Dan zit men in het zuidoosten het beste voor wat betreft de wind. Die legt dan de langste weg over land af, met veel wrijving (door vegetatie en bebouwing) wat de wind afremt. Ook op effecthoogte van 30-50 meter. Boven zee kan het vrijuit doorwaaien en dat is daarmee nadelig voor de noordwest en noordkust. Hoewel het ook daar hoogstwaarschijnlijk beter wordt dan de afgelopen jaren.Laatste gfs wind beviel me niet echt.. ga je toch weer richting vorig jaar hahaha..
Ik zit ook in die omgeving maar we zijn wel echt kust he, reken maar hoger.Leeuwarden +- windsnelheid 18/20 als ik het goed zie.= windkracht 3/4
Hmm t is alleen knopen. Dan zit je wat hoger denk...Leeuwarden +- windsnelheid 18/20 als ik het goed zie.= windkracht 3/4
KT = KM/U * 1,85Hmm t is alleen knopen. Dan zit je wat hoger denk...