ArgentoVuurwerk
VWC lid
Het valt wel op dat het positiever gesteld is dan de jaren ervoor. Ff ene extra bestelling doen dan 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Precies dat! we gaan het allemaal wel meemakenTemperatuur maakt mij echt totaal niks uit. Zo lang de wind zich maar wat wil inhouden, en het maar droog is.
Die laatste zin vind ik persoonlijk overbodig..NIeuwe Ecwmf ensembles: gunstig tot zerr gunstig.
Jammer dat het zover weg is want hier teken je voor.
Kort: evolutie van zacht, nat en soms winderig depressieweer tot en met 22 december naar droog continentaal weer met weinig wind en kwik rond de norm van 29 dec tm 5 januari.
In de uitdraai van nu zien we voor onze periode 29 12 tm 5 01 nu duidelijker hogere druk over heel scandiland en lagere over hele gebied zuid van 43 graden nb. Hiermee is de kans op een continentale aanvoer veel groter dan normaal. Zonder kou oost van ons geen inzettende winter maar normale kwikstanden. Ik ga uit van zonniger dan normaal weer.
Het goede is een consistent beeld al lange tijd in deze evolutie maar verder is een omslag naar veel slechtere kaarten op deze termijn helaas prima mogelijk!