Het weer op 31 december en 1 januari.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Wat gaat het weer dit jaar weer worden met oud en nieuw? Ieder jaar is dit weer een groot stress topic voor velen, maar gelukkig zijn er een aantal leden die ons ieder jaar weer op de hoogte houden van het weer tijdens de laatste dagen.

Alle laatste legale (minus stookverbod, toen wast prima...) jaren strontwind of pismist. Zou een kadootje zijn als het dit laatste jaar eens goed stookweer zou zijn.

Hopelijk zoals drie jaar geleden, beetje warmer, helder en licht zuchtje wind! (Of was dat nou 4 jaar?)

We houden maar rekening met 40 mm regen,windkracht 12 en extreem dichte mist, dan zal het altijd meevallen.

Vergeleken met andere plaatsen mag ik denk ik niet klagen de afgelopen jaren, was het nog redelijk.

Maar een echt helemaal droge, bijna windstille, liefst lichte vorst jaarwisseling is net als de elfstedentocht. Het bestaat alleen nog ergens ver in je herinneringen van vroeger

Het wordt wel weer tijd voor de perfecte omstandigheden of in ieder geval goed weer. Spannendste topic van het jaar!

Mocht het dit jaar slecht weer zijn dan gaat het gewoon zonder pardon allemaal 1 of 2 dagen eerder of later de lucht in....
Normaal gesproken ben ik daar niet zo van maar dit jaar wil ik er echt volledig van gaan genieten!!😎

Back
Bovenaan