Het weer op 31 december en 1 januari.

Overdag was ik wel even klaar met de stevige wind die overheerste. Maar aan het eind van de middag ging de wind gelukkig wat liggen. Op wat licht gemiezer na heb ik echt kunnen genieten! Na 01:00 trok de wind aan, en volgde er ook stevig regen. Toen ik om half 6 vanochtend naar huis fietste in de regen besefte ik dat we geluk hebben gehad met het weer

Echt perfect weer gehad, overdag een heerlijk zonnetje en savonds een windkracht 2 á 3 met een klein miezerbuitje rond 18:00, als je dan naar vandaag kijkt, mag je echt je handen dichtknijpen dat het allemaal zo is gelopen qua weer.

Het begon hier rond 18:00 een beetje te druppelen, had er flink de pee in en dacht het zal toch niet... maar het was ook niet! Het weer was echt goed, na 0:00 ook nog met af en toe een beetje wind om de rook weg te blazen, maar verder top. In de nacht trok hier de wind goed aan, alles is ook tot op de kleiproppen na afgefikt. En als je het weer van vandaag ziet... hebben we echt geluk gehad! Bedankt weermannen, het voorspelde kwam uit. Hulde.

In Grunn overdag zon, vrij weinig wind. In de namiddag soms een klein nevel/miezer buitje maar echt te verwaarlozen. 's Avonds zeer weinig wind, na 02:00/02:30 uur begon het pas echt te regenen. En ik werd vanochtend wakker van de keiharde ruk winden. Al met al een goede weersituatie gehad!

Hier in Amersfoort was het echt perfect!! Goudbakken bleven mooi overeind, t was droog en de temperatuur was ook prima...
Pas om een uurtje of 01:30 begin de wind wat aan te trekken.
Manmanman wat was dit genieten zeg...

Niet helemaal perfect, maar het was droog! De wind trok na 22:00 aan en was tussen 0:00 en 2:00 eigenlijk net iets te stevig! Al met al wel stukken beter dan voorgaande jaren!

pff begin me nu pas te beseffen watvoor een geluk we gister hadden. regen, onweer en windkracht 5/6 hier al sinds 21:00 wat blijft doorgaan.

Back
Bovenaan