Richardus
VWC lid
stoken zullen we, 't is beter dan vorig jaar iig en geen dichte mist dus we zien het iigZitten in het zelfde gebied, ach we mogen niet klagen he!! alleen maar positiviteit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
stoken zullen we, 't is beter dan vorig jaar iig en geen dichte mist dus we zien het iigZitten in het zelfde gebied, ach we mogen niet klagen he!! alleen maar positiviteit
2-4-6 links is meter per seconde, 6ms is ongeveer 4bft, 8ms ongeveer 5bft (grofweg). Dikke verticale streep is 00u, dunnere streepjes elke 6 uur over de dag verdeeld. Schnapst? Vorig jaar was 5 - 6 bft/rond 9 ms (praat ik dan over hier, noordoost nl)Is dit goed of slecht snap hier niks van
Ja mocht het weer naar 4/5 bft gaan dan gaat er veel discounter vuurwerk komenstoken zullen we, 't is beter dan vorig jaar iig en geen dichte mist dus we zien het iig
Thanks voor de uitleg maat!2-4-6 links is meter per seconde, 6ms is ongeveer 4bft, 8ms ongeveer 5bft (grofweg). Dikke verticale streep is 00u, dunnere streepjes elke 6 uur over de dag verdeeld. Schnapst? Vorig jaar was 5 - 6 bft/rond 9 ms (praat ik dan over hier, noordoost nl)
Probeer je nou uit te leggen in welke hoek ik die compounds moet afvuren om ze recht boven me hoofd te krijgen?2-4-6 links is meter per seconde, 6ms is ongeveer 4bft, 8ms ongeveer 5bft (grofweg). Dikke verticale streep is 00u, dunnere streepjes elke 6 uur over de dag verdeeld. Schnapst? Vorig jaar was 5 - 6 bft/rond 9 ms (praat ik dan over hier, noordoost nl)
Dus kans toch last minute weer aanwezig dat het uitdraait op flinke wind en met name in het Noorden. Is dit een grote kans of is het nog minimaal?
Pffff ellende. Echt ongekend. Jaaa blijft het weer. Niks zo veranderlijk. Maar zo bijzonder laatste jaren altijd einde jaar drama weerEen toenemende kans sinds de uitdraai van vanavond helaas...
Jammer, gaan we dan richting zelfde taferelen als vorig jaar of loopt het nog niet zo spaak? Woon zelf in Gelderland.Een toenemende kans sinds de uitdraai van vanavond helaas...
We zijn het hier ondertussen gewend in het noorden he.. we vangen vaak de wind opPffff ellende. Echt ongekend. Jaaa blijft het weer. Niks zo veranderlijk. Maar zo bijzonder laatste jaren altijd einde jaar drama weer
Volgensmij hoeven wij ons in Gelderland (nog) geen zorgen te maken.Jammer, gaan we dan richting zelfde taferelen als vorig jaar of loopt het nog niet zo spaak? Woon zelf in Gelderland.
Zoals het nu lijkt is alleen het noorden de sjaakIs dit alleen geldig voor het noorden of ook voor omgeving Breda/Oosterhout?
Klopt, met een gemiddelde van 4-5 m/s zit je op een dikke 3. Ik zou er zo voor tekenen. Die stijgende trend moet echter niet doorzetten de komende dagen, zeker niet voor de kustgebieden.Volgensmij hoeven wij ons in Gelderland (nog) geen zorgen te maken.
Fucking knew it, let maar op volgend jaar prachtige condities, net zoals met Corona toenEen toenemende kans sinds de uitdraai van vanavond helaas...
Sluit me hierbij aan, manifesteren die hap. Het wordt exact 0 graden, winkracht 1 en het regent bier met kruit.Gaat allemaal reuze mee vallen, positief blijven