Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wind is echt stevig hier aan de kust/zuid Holland, denk bf 4/5 ongeveer. Beetje het maximum van wat ik wil hebben.

20mm en lage kwaliteit 25mm potjes waaien iig binnen halve seconde weg.

Jaloers op de binnenlanders en oosterlingen

Nou in Zuid Oost Drenthe waait het ook behoorlijk, kan bijna geen lontje aansteken met de aansteker. Heel wat plannen kunnen zo weer de prullenbak in..

Begint hier in omgeving Zuid-Limburg ook wel in wind toe te nemen helaas, verder perfect maar de wind echt zwaar klote en word alleen maar erger vanavond.... :rolleyes:

Prima te doen hier in regio rotterdam
Geen gekke effecten afsteken, vooral blinkers en crackling gaan prima!
Laatste 3 dingen bewaard voor 0000 maar t gros is de lucht in

Hier ook nog best prima. Nog niet slechter dan vorig jaar. Om 00u gaat schuine platformpje er wel onder om beetje tegen de wind in te stoken

alle stress voor niets geweest, hier regio afoort perfect stookweer en wat een GENIETEN.

Er gaat hier in de buurt allerlei geniaal spul omhoog...multibreak salute cilindershells, dikke blokken, ik sta weer optimaal te genieten wat een HEERLIJKE avond altijd.

veel plezier vuurbroeders, wij gaan de vuurton aansteken zodat ik niks hoef te missen!

Hier (Rijswijk ZH) wind maar vooralsnog niet zo erg als vorig jaar. En het is droog. Zware potten blijven de uitwerken nog redelijk intact.
Die 20mm hebben geen kans en verwaaien behoorlijk.

als ik de kaart zo zie dan hebben we geluk hier in Utrecht en mogen we echt niet klagen. 1800 projectje was top net. Om 12 uur het ramspul en morgen golden willow dan maar ❤️

In Noordwijk waait het lekker door, maar mag de pret niet drukken, er word heel wat afgestoken, ik denk dat iedereen voor 12 uur alles er doorheen wil hebben, want dan gaat de wind hier nog meer toenemen.

Nu een hoge 5 net aan 6b

Regio noord oost gaat prima. Wind vlagerig met windstoten soms. Maar meest ideale weer sinds jaren vooralsnog. Lijkt goed te blijven gaan

Ja, gaat prima. Soms even harde vlagen maar je kunt bij de cake staan te wachten tot die voorbij is. Als zo blijft komt dat 00u helemaal goed. Gewoon 3e jaar op rij 5bft met windstoten, het went.
Lekker bezig👌👌
Volgend jaar nieuwe kansen op nog beter weer..3 keer is scheepsrecht zeggen ze toch.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan