Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zo te zien voornamelijk aan zee bij Hoek van Holland. Denk vanaf 5-10 km landinwaarts afnemend naar windkracht 6. Voor 18:00 en 00:00 vanavond:Bij mij op Buienradar windkracht 7 in de avond in Kwintsheul maar weeronline/weerplaza geven windrkacht 6 aan. Is er een kenner die mij kan aangeven wat er in de weerkaarten staat voor regio Westland? Gaat het idd windkracht 7 worden?
Top, toch weer 1 bft minder dan hopelijk. Dankjewel in ieder geval!Zo te zien voornamelijk aan zee bij Hoek van Holland. Denk vanaf 5-10 km landinwaarts afnemend naar windkracht 6. Voor 18:00 en 00:00 vanavond:
29 februariWaarom was het gisteren bijvoorbeeld niet de 31ste hahaha...
Gister was ook 8-10ms en dat vonden we vorig jaar nog klotenniettedoenverschrikkelijk en achteraf had iedereen het leuk gehadWat me overigens ook opvalt is dat het vaak klote weer is op de 31ste in Nederland. Of zeg ik wat geks? Waarom was het gisteren bijvoorbeeld niet de 31ste hahaha... het komt vaak slecht uit heb ik het idee. Net wanneer we mogen stoken is het minder weer.
Gewoon veranderen naar een jaarlijks schrikkeldagdeel (6 uren) op 31 december. Aka gratis +6 uren stooktijd! Een 29 februari zit behoudens een verdwaalde verjaardag, niemand op te wachten.29 februari![]()
Ik zit in Westdorpe vanavond.. ga ik wel minder wind hebben als aan jou kant.
Met een wind uit zuid tot zuidwest scheelt dat weinig hoor. KOmt allebei over land. Zal iets schelen, maar geen hele Bft. Vlissingen nu al 6 Bft. Nou daar is hier geen sprake van. 4 Bft zo'n beetje.
Alleen op korte afstand zie je in detail kaartjes ook terug. Nu in Vlissingen al 6 Bft, hier echt niet. Ik zit er 8-10 km vandaan. Net zo'n beetje als met vorst. In 2012 hier 6 nachten -10 tot (een nacht) -18 C, Wilhelminadorp en Vlissingen KNMI 1 dag onder de -10.. En maar heel nipt in die plaatsen (geen -11 C dus!). Maar ik gun je windstilte, ik gun mezelf ook zo min mogelijk wind. De enige keer dat er voor mij heel veel wind mag staan is als het hard sneeuwt. Voor de rest heb ik er een hekel aan.Ja maar Westerschelde heeft ook wel zen invloed op de wind, die staat hier buiten spel vandaag![]()
Alleen op korte afstand zie je in detail kaartjes ook terug. Nu in Vlissingen al 6 Bft, hier echt niet. Ik zit er 8-10 km vandaan. Net zo'n beetje als met vorst. In 2012 hier 6 nachten -10 tot (een nacht) -18 C, Wilhelminadorp en Vlissingen KNMI 1 dag onder de -10.. En maar heel nipt in die plaatsen (geen -11 C dus!). Maar ik gun je windstilte, ik gun mezelf ook zo min mogelijk wind. De enige keer dat er voor mij heel veel wind mag staan is als het hard sneeuwt. Voor de rest heb ik er een hekel aan.
Nou miezer!/motregen is in de regel niet zo goed te voorspellen toch? Dus ik hou toch wel rekening met wat gemiezer vanavond.Alleen al het idee dat het hier droog blijft maakt mij al gelukkig.
Geeft niet, droogt wel weer opMiezer/motregen en harde wind hier in Zeist. Wordt je ook zeiknat van.
Je ziet nu al duidelijk welke gebieden van het achterland van België en Frankrijk profiteren. Dus waar de wind niet van de zee afkomt.
Bekijk bijlage 1807093