Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Jaaaaahaahhh maarrrrrr nu komt het; Naar alle waarschijnlijkheid ivm het kooienverbod is de kans op salutebakken volgend jaar kleiner, wellicht wat uitloop?Weer zullen de effecten kapot waaien. Gewoon zonde.
Misschien de volgende keer enkel salute bakken kopen.
Hier ook LWD tis heeul triest inderdaad,l.Wat een domper hier in Leeuwarden… alle hoop is nu wel weg, helaas.
Waar kan ik het tijdstip zien van de weergave. Bedoel hoe laat speelt zich dat af. Zie wel 29st. Tm 31 staan maar niet specifiek
Rechtsboven na "valid:", daar staat de datum met tijdstip in UTC.Waar kan ik het tijdstip zien van de weergave. Bedoel hoe laat speelt zich dat af. Zie wel 29st. Tm 31 staan maar niet specifiek
Zou al beter wezenEn toch als je hier kijkt https://www.weerplaza.nl/weerkaarten/harmonie/?tau=0®io=netherlands&element=slpwind is toch groot gedeelte noorden bft 5 om 00:00…
Dat licht er aan waar je bent. Grootste deel lijkt het zelfde je ziet het morgen.Vorig jaar was het toch slechter qua voorspellingen? Of heb ik het verkeerd.
Jij bent niet zo van de vuurwerktopics héVoor alle mensen onder de rivieren word het gewoon top stookweer vergeleken met boven de rivieren. Dus geniet er lekker van en stress niet meer zo. Kan altijd slechter zoals je ziet hier in het Noorden. Maar we moeten roeien met de riemen die we hebben. Het is wat het is en het is wel duidelijk nu.
Jemig dus echt morgenavond hier 6-7bft met storm windstoten. Knmi meldt die window of opportunity niet maar dan mag je hier blij zijn met 5-6bft waarbij de meesten vorige jaren de goudbakken iig lieten staan en van de rest mopperden dat er weinig van overblijft bij 5bft (zelfs bij 4bft al).
Oftewel; nw/n/no ronduit geen stookweer...paar beukbakken proberen, en mss iets mooiers om 18u. Fonteinen, en zelfs leuke knetterrotjes die je rechtop moet zetten, worden zo helemaal niks. Zelfs grondbloemen gevaarlijk, als je ze al liggend aansteekt gaat de storm er alsnog mee aan de haal. Onverantwoord.
Gefeliciteerd aan allen met "maar" 5bft. Dat ging vorige 2 jaren nog wel, maar laat drie keer scheepsrecht zijn alsjeblieft. Want alle moeite die ik er nu 3 dagen in steek (vandaag ook nog 30km fietsen, 2u treinen totaal), betaalt zich hier absoluut niet uit nu. Zoveelste jaar (3 jaren van covid en mist waren kut, sindsdien wind en regen) dat er een anticlimax volgt op een jaar voorpret. Nou ja, dat is ook de helft van de hobby, en de avontuurtjes van het afhalen.