Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ziet er goed uit. Hopen voor de mensen in het uiterste noorden dat het nog iets verder noordelijker gaat.
Ik zal genieten van je vuurwerk verder in landHier 5 tot 7bft. We mogen ons weer eens gelukkig prijzen aan de kust! Sterkte aan een ieder die in de buurt van de kust woont.
Graag!Ziet er goed uit. Hopen voor de mensen in het uiterste noorden dat het nog iets verder noordelijker gaat.
Stomme vraag misschien, maar wanneer valt een plaats eigenlijk onder de ‘kust’ en is dit nog merkbaar qua wind? Valt Leiden bijvoorbeeld onder de kust, Delft, Den Haag? Of is dat alweer genoeg landinwaarts? En maakt de omgeving dan ook nog veel uit in de zin van bomen/huizen etc.?
Kom maar door met die mist. Ik teken ervoor! 100x beter ipv die harde wind en regen!
Hier idem dito. Zolang het niet echt potdicht zit zoals met eerdere jaarwisselingen heb ik liever wat mist dan wind en vooral regen. Dat is echt een spelbreker.
Momenteel is de mist hier echt rampzalig. Als je nu gaat stoken zie je niks in 10 minuten
De verwachting is consistent en vrij zeker dus. Ik snap de verwarring wel. Ik heb echt zo snel als ik kon getypt etc dus dan krijg je dit inderdaad waarvoor excuses.Helder, maar dit soort weerkundige uitspraken brengt wel verwarring voor sommigen.
Klinkt namelijk tegenstrijdig:
“Regio zuid en zuidoost laten het in elk model heel lang droog en als de regen doorkomt is de kans op substantiele regen vrij klein.
Regen: consistent en voor het zuiden en zuidoosten vrij zeker. “
Weet ik, maar staat er ongelukkig.Hij bedoeld dat voor het zuiden en zuidoosten het redelijk zeker is dat er geen of geen noemenswaardige regen komt.