Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb idd ook goede hoopJongens relaxt, t komt goed!! T gaat een top jaarwisseling worden...
Ja dat wist ik, sinds gisteren of eergisteren maar die ging toen en nu nog niet tot en met 31 december. Maar toch dank voor de tip!Ja de verschillende signalen geven op dit moment een blokkerend systeem aan die depressies afhoud en geen west circulatie (harde westen wind)
Toevallig is er een nieuwe ecmwf tool/chart beschikbaar die specifiek over de zichtbaarheid gaat.
We zien inderdaad dat de kans op mist toeneemt op de dagen met weinig wind.
https://charts.ecmwf.int/products/visibility_meteogram?base_time=202412211200&epsgram=visibility_meteogram_public&lat=52.11&lon=5.18056&station_name=De Bilt
Liever niet windstil, tot windkracht 4 is wat mij betreft prima! Beter een beetje wind dan mist.Ik hou het voorlopig op licht wisselvallig zoals eigenlijk al enkele dagen..de hoofdmodelruns lopen bijna 100% uiteen, enige overeenkomst is dat het niet windstil zal zijn,,
Ah kijk daar is onze verlosser weer. Almachtige weergod davidh, krijgen we minder wind dan de afgelopen 2 jaar met oud en nieuw in noord-holland? Verlos mij uit het lijden met uw antwoord.Ik hou het voorlopig op licht wisselvallig zoals eigenlijk al enkele dagen..de hoofdmodelruns lopen bijna 100% uiteen, enige overeenkomst is dat het niet windstil zal zijn,,
Mijn zoon, ik heb uw gebeden vernomen——zal kijken wat ik kan doenAh kijk daar is onze verlosser weer. Almachtige weergod davidh, krijgen we minder wind dan de afgelopen 2 jaar met oud en nieuw in noord-holland? Verlos mij uit het lijden met uw antwoord.
Dat veel wind lijkt me ook wel mee te vallen, windkracht 3-4 is vergeleken met de 2 voorgaande jaren prima.aankomende week de hele week rustig weer. Perfect stookweer en uitgerekend de 31ste word het wisselvallig zoals het er naar uit ziet. Het is ons niet gegund elk jaar haha.
Wederom veel wind en wat regen. Maar het zal vast duidelijker worden deze week. Blijft spannend.
Als je in de top van windkracht 4 zit is dat echt veel te veel al hoor. Daar gaat het nu wel naartoeDat veel wind lijkt me ook wel mee te vallen, windkracht 3-4 is vergeleken met de 2 voorgaande jaren prima.
Nou op veel kaarten gewoon windkracht 4-6 in het Noorden vooralsnog. Windvlagen tot 75km/pu. Is gewoon erger tot nu toe dan vorig jaar.Dat veel wind lijkt me ook wel mee te vallen, windkracht 3-4 is vergeleken met de 2 voorgaande jaren prima.
Dus Oper en Control zijn samen gunstig, en de andere leden trekken het gemiddelde dus meer richting het negatieve (voor ons)?