Het moet ECHT stoppen. (Dieren en vuurwerk).

densta

VWC lid
De titel zoals hij vermeld staat waar ik dit las heb ik extra niet neer gezet in dit nieuwe topic. Lees t maar om je weer flink te ergeren.

EPE - In Epe hebben jongeren vrijdagmiddag vuurwerk naar eendjes in het Beekpark gegooid.

Volgens de politie zijn de daders vier lichtgetinte jongeren. Agenten troffen ze niet meer aan. De laatste tijd zouden al vaker eenden zijn bestookt. De dieren raakten niet gewond.

De politie spreekt van een "misselijke daad" en vraagt getuigen zich te melden.

Bron: http://www.omroepgelderland.nl/web/nieuwsartikel/1240511/Eenden-Epe-bestookt-met-vuurwerk.htm

Echt walgelijk, dit soort dingen moeten ze nou eens een extra mannetje op zetten en direct zwáár straffen.

Zit me weer helemaal op te vreten hier. Als ik ze mocht straffen. Vast knopen aan een boom en ook vuurwerk naar hun gooien. Of misschien wel ergens in stoppen.

Hier lopen ook van die etters met grote stenen naar zwanen te gooien.Geen vuurwerk dus maar toch te ziek.

Touw aan steen knopen en aan die etters binden en dumpen in t water kwintos

Tja het liefste zou ik ze pakken en in het water sodemieteren.Maar goed vind dat de ouders ook een stuk verantwoording hebben,maar die is er dus blijkbaar niet.

Ik hoop dat ze deze t*r*nglijers te pakken krijgen.
En om dan gelijk te gebruiken om een voorbeeld te stellen.
Ze allemaal in een hoekje zetten en een man of 25 een uur lang vuurwerk naar ze laten gooien,Kijken of hun dat ook zo fijn vinden:frusty:

Tja wat moet je met die gasten, het begint bij dieren en eindigt vaak bij mensen. TBS klantjes zo te zien

ik zeg straffen op de oude methode!
eerst ff met kop achter over in het water tot ze bijna stikken!
Daar na onderste boven aan een boom hangen en dan bestenigen!
Wat vind je dit tever gaan??
Nou let maar eens op wat ik met dat soort mannekes doe!

Voor dit soort types is maar 1 goede straf bekend: Martelen tot de dood.

Niet alleen maken ze onze hobby negatief in t nieuws laten komen. Maar ook doen ze iets tegen dieren, welke al feitelijk een helse leven hebben hedendaags.

Schande!

tja dat deze Mongoluh onze hobby verpesten heb ik nog ut minst moeite mee!
Maar dieren mishandelen:frusty:
Daar word ik echt pist woest van!
kan wel wat zeggen nu maar dan word ik echt leip!
Rot Bericht! en dan staat dit inbesiele bericht 2keer op dit forum.
Moet ik deze elende 2 keer lezen.

Bah bah! Nekschot is nog te goed voor deze Kudt licht getinte Nederlanders:bonk:

tja dat deze Mongoluh onze hobby verpesten heb ik nog ut minst moeite mee!
Maar dieren mishandelen:frusty:
Daar word ik echt pist woest van!
kan wel wat zeggen nu maar dan word ik echt leip!
Rot Bericht! en dan staat dit inbesiele bericht 2keer op dit forum.
Moet ik deze elende 2 keer lezen.

Bah bah! Nekschot is nog te goed voor deze Kudt licht getinte Nederlanders:bonk:

Nekschot is nog te lief.
Laten we ze vasbinden aan een paal en nitraten naar ze gooien.
Dan weten zij eens hoe het is!
Ect vuurwerkliefhebbers hebben respect voor ouderen,eigendommen van anderen en dieren!

Heb wel wat ideeën wat we met deze daders kunnen doen, maar hou het toch maar voor mezelf!:devil:
Hebben die jongetjes geen opvoeding gehad of zijn ze gewoon stoer?:angry:
Nekschot is inderdaad veel te milt...
Ik hoop dat die lieve eendjes het overleven!:sad:

Hoe laag is je iq als je vuurwerk naar dieren gooit

Gelijk aan een leeg longdrinkglad of lager

Het moet NIET stoppen. (jongeren en vuurwerk).
De titel zoals hij vermeld staat waar ik dit las heb ik extra neer gezet in dit nieuwe topic. Lees t maar om weer flink te genieten.

EPE - In Epe hebben eenden vrijdagmiddag vuurwerk naar licht getinte jongeren in het Beekpark gegooid.

Volgens de politie zijn de daders vier mannetjeseenden. Agenten troffen ze niet meer aan. De laatste tijd zouden al vaker jongeren zijn bestookt. De desbetreffende jongeren raakten jammer genoeg niet gewond.

De politie spreekt van een "misselijke daad" en vraagt getuigen zich te melden.

Bron: http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/member.php?u=10761

Hier in Limburg hebben wij er al 2. Ik ben altijd nog eens aan het wachten tot dat iemand vuurwerk naar mijn hond gooit of naar andere dieren. Kan ik me geheel uit leven:devil:

Back
Bovenaan