Het Kabinetje

Ik heb als eerste de hoofden eraf getrokken, als verzamelobject. 1 pijl heb ik echter helemaal moeten bewaren omdat dit een dummie was, heel apart.
Op Rita (de pijl op de kop) stond namelijk bij mij een sticker met "dummie". Dus deze ook niet afgestoken, zat ook geen lont oid aan ook.
Ik weet niet of meerdere mensen dit hadden?

Verder vond ik de pijlen op zich er tegenvallen, maar goed daar heb ik ze ook niet voor gekocht :D

Inderdaad, wij hadden hier hetzelfde probleem. Bij één van de pijlen stond er inderdaad een sticker dummy op en ook daar zat geen lont in.

De reden daar voor was,op het pakket stond:
Het kabinet doet ook nooit wat u verwacht(zo ongeveer dacht ik),en dit was dacht ik het grapje daar achter.

De reden daar voor was,op het pakket stond:
Het kabinet doet ook nooit wat u verwacht(zo ongeveer dacht ik),en dit was dacht ik het grapje daar achter.

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dat niet als een grap zie. Mensen betalen voor de pijlen en niet voor een dummy in het pijlenpakket. Vraag me af of het ook waar is wat je zegt want als dat zou zijn zou ik dat echt heel vaag vinden.

:bye:

Het is toch echt waar. In elk pakket zat Rita op d'r kop in de verpakking. Dat was in elk pakket een dummy, die ook een sticker met die tekst had.
Verhaal erachter is: "Rita zet graag alles op z'n kop" en "van dit kabinet krijgt u toch nooit wat u ervan verwacht".
Mensen betalen dus weldegelijk voor de dummy, hoewel ze dat vooraf niet weten.

Overigens, die Rita die op de kop in de verpakking zit, zou niet eens een echte pijl mogen zijn. Omdat deze pijl op de kop zit, zou er ook tekst (veiligheidsvoorschriften en dergelijke) moeten staan op de andere zijde van de verpakking. Dat is weer een raar stukje regelgeving.

Vreemd verhaal, dus dan betaal je eigenlijk een dikke 30 euro voor 7 knalpijltjes?
Ik wilde hem alleen sowieso hebben voor de koppen (verzamelaars-tickje :wink:).

Vind het eerlijk gezet geen goede verkoopzet dan om er opzettelijk een dummy in te doen. Maar dat is mijn mening....

Helemaal niets. Dit pakket is vorig jaar als eenmalige stunt geweest. Het is geen product wat in de collectie blijft. De huidige vooraad wordt gewoon op gemaakt; zie het als een restpartij (partij, hahaha! :p)

Eindelijk beeld materiaal van deze pijlen, ze vallen me wel tegen...

Ik had al eerder een filmpje online staan zag ik. De knal viel inderdaad tegen, maar het gaat om het idee dat je balkenende en consorten zo de lucht in kan afschieten:wink:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan