Het hengelsport topic

Haha ja die gier blijft komen ;) Maargoed alles is weer getest dus tijd voor nieuwe spots :cool:

Ja jij had wel een top 24 uur he :p

Weer lekker gevangen heren! :)

Het bestand is niet zo groot daar Chris? Heb die spiegel al meerdere keren voorbij zien komen :p

Haha ja dat is het grappige Lars. Er zit een behoorlijk groot bestand, maar dat K . t beest blijft er maar intrappen :bonk: Vorig jaar een van de weinige jaren dat die er bij mij niet is uitgekomen. Maargoed de nieuwe spullen zijn weer getest, dus op zoek naar nieuwe stukken water en karper :)

Jij al iets eruit getrokken?

Haha ja dat is het grappige Lars. Er zit een behoorlijk groot bestand, maar dat K . t beest blijft er maar intrappen :bonk: Vorig jaar een van de weinige jaren dat die er bij mij niet is uitgekomen. Maargoed de nieuwe spullen zijn weer getest, dus op zoek naar nieuwe stukken water en karper :)

Jij al iets eruit getrokken?

haha oké :)

Ik ben al nachten aan het blanken :bonk:

Hier wil het ook nog niet lopen... Maar we gaan gewoon door! Uiteindelijk komt de karper wel de kant op.

Moet wel zeggen dat het water hier nog wel aan de koude kant is... De temperatuur mag wel een aantal dagen flink stijgen zodat de karpers wat actiever worden.

Mijn nieuwe aanwinst voor het snoekbaarzen deze zomer.
Heb inmiddels al een fluistermotor op de kop getikt om lekker rustig langs het riet te kunnen dobberen.

11042690_843182689090692_439595493837037287_n.jpg

Oh ok! Dacht al :P anders was die helemaal verrot zeg... Verder ziet die er wel mooi uit! Wat was het gewicht van die vis?

Oh ok! Dacht al :P anders was die helemaal verrot zeg... Verder ziet die er wel mooi uit! Wat was het gewicht van die vis?

Ja anders zou het echt een gedrocht zijn, en zou die ook geen leuke dril geven ;) Ik weet het niet exact, ik weeg nooit mijn vissen. Weet wel dat anderen die hem wel eens gevangen hebben aangeven dat die ruim over de 15 kg gaat. Dat kan ik wel beamen na 20 jaar vissen. Het is een aardig stukkie gewicht om uit het water te tillen ;)

Weer effe lekker nachtje gezeten.
Helaas maar één vissie midden in de nacht om 3u45.

Aanbeet niet gehoord, later hoorde ik wat piepen.
Was die evenwijdig van de hengel al helemaal naar eigen kant komen zwemmen.
Echt een wonder dat hij niet in de obstakels is gezwommen met 40 meter lijn uit.
Vreemd drilletje, kwam mee als een brasem met een klomp wier erbij.
Toen hij eenmaal mijn lampje zag, werd die pas geak haha.

Prachtig vissie uit de polder.
Kilootje of 10 haalde die wel met die pens. Echt een brede vis.

Foto360-7XBB6CFN.jpg

Hopen dat het binnenkort wat beter gaat lopen.

Lekker maat. Leuke vis :)

Ik ben eind vd middag ook nog ff paar uurtjes geweest. 20 minuten voor inpakken een kanonskogel van een run net onder het kantje :D door een leuk schubje.

03-05-2015 (1).jpg

Back
Bovenaan