Toppers
Argento - Zirkonia: Schitterende budgetcake. Rijd in Duitsland de discounters voorbij en ga op zoek naar een dealer met Argento cakes. Goede kwaliteit voor een klein prijsje.
Lonestar - Knisterteufel: Klein buisje waar een dikke crackling mine uit komt, groter nog als die van de Geysir cal. C.
Funke - Geysir cal. C: Laat de Nederlandse bengalen van Funke liggen en pak deze (of de cal. A). Grote felle bengaal met een dikke crakling finale.
Funke - Pfeif raketten cal. C: Betere fluitpijlen ga je niet vinden voor deze prijs. Klein van formaat maar fluiten verrassend lang.
Funke - Cracker fontaine: Genoeg over geschreven ondertussen. Toppertjes!
Funke - Riesen fontaine: Hebben de nederlandse importeurs zitten slapen al die jaren? Schitterende fonteinen voor ieder budget.
Funke - Div. boller: Prachtig nostalgisch uiterlijk die ook nog eens goed knallen en snipperen. Mijn vrouw vroeg zelfs of het een soort confetti kanllers waren
Lonestar - Goldfunke zu bunte Sternen vulkaan: Prachtig donker goud met gekleurde sterren die zeker 4-5m. hoog komen. Doet niet veel onder voor de Bugano vulkanen.
Piromax - Thunder air bomb: Hardste single shot die je kan kopen. Harder dan de dumbum single shots.
Katan - Special #2 en #5: Heb ook genoten van nummer 4 en 1 maar deze zijn me het beste bij gebleven. Heerlijke tempo en goede burst. De pauzes zijn wel echt een aandachtspuntje bij bakken als deze.
Rubro - Transbomber: Kon me op de filmpjes nooit overtuigen maar deze moet je gewoon ervaren. Om 18:00 uur de buurt (letterlijk) mee wakker geschud
Evolution - Fairytail assortiment: Zooo jammer dat deze uitlopend zijn. Prachtige effecten met snoeiharde burst.
F3 singleshots: Luypaers, Magnum, Evo allemaal top! Gelukkig genoeg ingeslagen.
El Gato - Sonora: 25 keiharde beukers! Hopelijk volgend jaar nog te krijgen.
El Gato - Volador de trueno: Heerlijk om weer eens (legale?) knalpijlen te schieten.
Floppers had ik niet echt maar ik ben wel tot de conclusie gekomen dat veel producten me niet veel meer doen. De Mega 6, Magnum cakes en nog wat losse cakes waren zeker goed te noemen maar heel spannend is het allemaal niet.
Ik heb deze jaarwisseling meer genoten van het kleine spul dan van de losse cakes.
Dit jaar weer op zoek naar kleine, bijzondere artikelen en minder losse cakes. Meer uit de Funke/Argento stal aangezien die producten wel echt indruk maakte.