Het grote speciaal bier topic

Mijn lijst deze vakantie:

1. brouwerij t ij IPA
2. triple berry popsicle rock city
3. pink grapefruit IPA brouwerij kess
4. brugse triple steenbergen
5.somersby sparkling rosé carlsberg
6.weizen 0,0 grolsch
7.witte kerst jopen
8. brut uiteinde jopen
9.bisde blond de heeren van Bisde
10. hazy pale ale rock city
11.thee hills original moscow brewing company
12. blauw apa browerij blauw
13. risfactor vanilla coconut browar pinta
14.baltika cooler
15. apple bandit raspberry
16. pink cider 2020 andre jalbert
17. witte parel budelse brouwerij

Doe mij deze sixpack maar met biertjes :D

attachment.php

Foto gedeeld van Rowy Vuurwerk
https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?42524-Vuurwerk-met-een-bijzondere-vorm&p=781407&viewfull=1#post781407
Heb er nog een thuis liggen.
Losse pilsje dan. Niet de volledige sixpack

Ik heb inmiddels de smaak goed te pakken. Op dit moment nog zo'n 19 biertjes in voorraad. Ik vind het leuk om mensen te volgen, dus mochten er liefhebbers zijn voeg me gerust toe op Untappt: YorickT

Inmiddels mijn 100e biertje ingecheckt dit weekend. Man man, wat is dit leuk om te doen en te ontdekken. Moet zeggen dat ik erg lekker ga op de New England IPA's en de Milkshakes. Deze winter ook eens de wat donkere / stoute kant opgaan. Past niet bij de tijd van het jaar om daarin te ontdekken wat mij betreft.

Inmiddels ook aardig wat op voorraad:

Kwak Rouge - Brouwerij Bosteels
Kwak Blonde - Brouwerij Bosteels
Haaaze - Beerblitotek
Rock the Hop - Browar Rockmill
Vijfheeren bier Tripel - Vijfheeren bier
Mallow Roads - Crooked Spider
Amarena Lager - Brouwerij Noordt
Rodenbach Grand Cru - Brouwerij Rodenback
Kwade Wouter - Brouwerij Egmond
Vicaris Tripel/ Gueuze - Brouwerij Dilewyns
Barley Beast - Blitz Brewing Co.
Les Cerisiers de Mai - Fauve
My wet dream? - Zuyd Craft
Must Kuld - Põhjala
Triple Hazy - BrewDog
Tony's Hopolonely - BrewDog
Welcome in Pearadise - Chapter 5 - Jopen

Een van mijn favoriete Nederlandse brouwers is toch wel Zuyd Craft op dit moment. Hun nieuwste NEIPA: Sexy NEIPA on the beach (2 weken op fles pas) is wel echt top.

Zijn hier ook mensen lid van de Proeftuin van HJ?
in maart eerste batch ontvangen en begin juni ontvangen we de 2e set. erg benieuwd naar. De eerste set vond ik prima te doen. heb nog 1 flesje staan.

in maart eerste batch ontvangen en begin juni ontvangen we de 2e set. erg benieuwd naar. De eerste set vond ik prima te doen. heb nog 1 flesje staan.

Naar aanleiding van dit bericht, ben ik binnenkort ook naar alle waarschijnlijkheid geabonneerd op de Proeftuin Specialen!!
Ik wist niet eens dat ze zoiets hadden. Dus bedankt voor de info!!:biertje:

PS: Teufel125 is mijn Untappd naam.

Heb ook een Proeftuin abonnement, die eerste stout was inderdaad goed te drinken.
Heel erg benieuwd naar de nieuwe smaak :yes:

Afgelopen weekend de 2e batch ontvangen van de proeftuin. Dit weekend maar eens porberen. De beschrijving spreekt me meer aan dan de stout die overigens heerlijk smaakte.HJ2.jpgHJ1.jpg

Kwam afgelopen week wat bieren van funky fluid tegen, 2 uit de gelato serie meegenomen, ben benieuwd of het wat is. Ook een gruit bier met gerookte pruimen meegenomen, aparte combi.

Iemand de sour surfer van van de streek geprobeerd. Echt bizar, kun je gewoon oplepelen zo dik, weer eens wat anders maar vind het geen bier meer.

Dit weekend een mooi pakketje besteld met wat afwisselende IPA's en een kleine greep sours.

Funky Fluid – Jazzy | New England IPA
Funky Fluid – Four Twenty Ten (Funky Fluid X 90 BPM) | New England Triple IPA
Szklanki Australian | Double Dry Hopped Australian IPA
Funky Fluid – Worldwide | New England Double IPA
Funky Fluid – It’s Funky Enough | West Coast IPA
Funky Fluid – Zingy | Sour IPA
Funky Fluid – Cloudy NEIPA | New England IPA
Funky Fluid – Gelato: Mango, Nectarine & Lime | Ice Cream Sour
Funky Fluid – Gelato: Pear & Blackberry Crumble | Ice Cream Sour
Funky Fluid X Pomona Island – Triple Gelato: Bakewell Tart | Triple Ice Cream Sour

Ik blijf toch wel heel erg fan van de texels skuumkoppe en de paulaner weissner.

Iemand suggesties? Ben geen grote bierdrinken maar de bovenstaande biertjes gaan er goed in.

Ergens heel onnodig maar was per toeval in de Hema en dan kan ik het toch niet laten deze mee te nemen.

85577-Vandestreek-Rookworst-Weizen.png

Met Black Friday een dikke barrel aged box van Frontaal besteld! Voor weinig geld 4 setjes dikke Barrel aged bieren!

Zelf 1 setje gehouden, de rest gedeeld met mede liefhebbers :)

frontaal.jpg

Voor vuurwerk hoeven we er feitelijk niet meer heen, maar graag attendeer ik jullie op deze leuke en wellicht lekkere blond biertjes die nu bij Lidl in de schappen staan!

“Vonken regen bier” proost allemaal :

Bijlagen

• A98BD846-5A83-4DDA-80FA-1AEEF10A6E53.jpg
    A98BD846-5A83-4DDA-80FA-1AEEF10A6E53.jpg
    125,7 KB · Weergaven: 0
  • 5DF24333-D8E7-4B2C-9FC8-E9D3A5CD063C.jpg
    5DF24333-D8E7-4B2C-9FC8-E9D3A5CD063C.jpg
    165,2 KB · Weergaven: 0
Back
Bovenaan