Het grote sfeerfoto's topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die showroom foto's zijn wel heel erg fijn zeg. Het zit er echt weer aan te komen allemaal. Kriebels!

Katwijk-27-04-22-19.jpg

Katwijk-27-04-22-4.jpg

Katwijk-27-04-22-38.jpg

holy wat ben ik blij met deze foto van jou. ik kon totaal niet meer op het label komen van waarvan ik vroeger als kind altijd van droomde. ik heb me wat lopen googlen maar kwam er niet uit. Superior collection! ik ga gelijk verder zoeken. Iemand toevallig nog oude foto's van de folders daarvan?

leuk om te zien dat die jewel er op staat. Dat was de eerste cake die ik als kind heb afgestoken :)

Poah wat een platen weer heren!

@Wesley, die met die cakes van boven, heerlijk! Ik kan die foto bijna ruiken.

holy wat ben ik blij met deze foto van jou. ik kon totaal niet meer op het label komen van waarvan ik vroeger als kind altijd van droomde. ik heb me wat lopen googlen maar kwam er niet uit. Superior collection! ik ga gelijk verder zoeken. Iemand toevallig nog oude foto's van de folders daarvan?

leuk om te zien dat die jewel er op staat. Dat was de eerste cake die ik als kind heb afgestoken :)
Haha! Thanks! Leuke toevalstreffer :) De foto is van mijn collectie 2008-2009. Toen waren dergelijke Mercurius cakes voor het laatst te koop en kocht ik een aanbiedingspakket met onder andere die Jewel erin. Illusion vond ik persoonlijk het best, met dikke crackling wolken.
Ik heb ook nog allemaal Mercurius folders uit die jaren.

En nog even een ander fotootje voor de sfeer :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan