Het grote sfeerfoto's topic.

Dat ga ik samen met het stoken het meest missen. De gezelligheid op straat voorgoed verdwenen tijdens de oudejaarsavond en nieuwjaarsnacht vanaf december 2026. :bonk:
Want vanaf volgend jaar blijft iedereen binnen en is er geen vuurwerk meer? Net zoals de bedoeling was tijdens de corona......

Ik denk dat het allemaal wel meevalt. De gezelligheid moet je zelf maken en het vuurwerk...

Want vanaf volgend jaar blijft iedereen binnen en is er geen vuurwerk meer? Net zoals de bedoeling was tijdens de corona......

Ik denk dat het allemaal wel meevalt. De gezelligheid moet je zelf maken en het vuurwerk...
Tijdens de paniekgriep stond ik met een paar maten en vuurkorf buiten. Politie kwam onze vuurkorf omschoppen, uitmaken met de emmers water die we erbij hadden staan was blijkbaar niet goed genoeg. Nee dat ding moest om en kapot. Zo een antisfeer tijdens die jaarwisselingen. Nee daar pas ik voor, dan ga ik liever op vakantie naar het licht en de warmte die je hier nooit hebt in een december zonder vuurwerk.

Dat ga ik samen met het stoken het meest missen. De gezelligheid op straat voorgoed verdwenen tijdens de oudejaarsavond en nieuwjaarsnacht vanaf december 2026. :bonk:

Al opgegeven voordat t verbod er ook echt is 🤔
Ze krijgen t nationale vuurwerk niet betaald . Handhaving schreeuwt ook om geld en mensen te kort
Dat zijn al 2 van de 3 voorwaarden.
NIet zo negatief hoor t is nog niet klaar en laten we eerst genieten van dit jaar.

Al opgegeven voordat t verbod er ook echt is 🤔
Ze krijgen t nationale vuurwerk niet betaald . Handhaving schreeuwt ook om geld en mensen te kort
Dat zijn al 2 van de 3 voorwaarden.
NIet zo negatief hoor t is nog niet klaar en laten we eerst genieten van dit jaar.

Opgeven? Het is maar hoe je het bekijkt. Waar ik in 2025 alleen mag stoken op oudjaarsdag 31 december van 18:00 tot nieuwjaarsnacht 1 januari 02:00 uur.
Kan het onderstaande in 2026 prima tussen 1 januari 02:00 tot 31 december 18:00. Veel ruimere stooktijden, meer verspreid schieten en vaker gunstige weersomstandigheden! Eigenlijk gewoon ideaal. Het hele zaakje omgedraaid en daarom op oudejaarsavond en tijdens de nieuwjaarsnacht netjes in stilte, herdenken wat eens was en nooit meer is na dit jaar.

Screenshot_20251011_205640_Gallery.jpg
Screenshot_20251011_205422_Gallery.jpg

Back
Bovenaan