Het grote Serious Request topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Petje af voor Wijnand wat zit die gozer af te zien....maar wat een bedrag al zeg benieuwd of hij de 150.000 gaat halen!!
Ik kom al helemaal in de glazen huis stemming..

Respect voor Wijnand, wat een afstand zeg. En daarmee een fors bedrag opgehaald, mooi om te zien.

Kijk echt enorm uit naar SR dit jaar. Vorig jaar zo van genoten en zo sfeerverhogend. Mag van mij zover zijn.

Heel tof ja, wat een inzet. Leuk stel vorig jaar, blij dat ze het ook dit jaar weer doen, kijk er echt naar uit die sfeer.

Inderdaad respect voor Wijnand. Ik doe het hem niet na. Mooi om te zien dat het bij iedereen weer aanwakkert.

Echt geweldig!! Tis ook een doel wat de meeste mensen wel weer iets zal doen bij t zien van de filmpjes....
Nog twee weken!!

Ja, ook weer mooi, vanaf woensdag SR. Gaan toch maar weer kijken als opwarmer richting de TOP2000 :D

Die hardstyle avond word weer gekkenhuis!! Was vorig jaar ook een groot succes. Leuke line up ook weer dus gegarandeerd een vol plein...

Kijk vrijwel ieder jaar, probeer zoveel mogelijk savonds te kijken dan is het vooral leuk qua muziek. Vind de top2000 maar niks vind het altijd van die ouwe meuk in de top 100 etc. Ben benieuwd wat dit jaar het meest aangevraagde nummer gaat worden.

Hardstyle avond is de beste avond! Vorig jaar met Sefa was gekkenhuis, mooi om te zien! Line-up is dit jaar ook fijn :d
Waarschijnlijk maandagavond even een kijkje nemen op het plein.

Hardstyle avond is de beste avond! Vorig jaar met Sefa was gekkenhuis, mooi om te zien! Line-up is dit jaar ook fijn :d
Waarschijnlijk maandagavond even een kijkje nemen op het plein.
Vorig jaar met Sefa was inderdaad erg mooi. Top dat hier ook ruimte voor is.

Morgenavond is het alweer zover. Foto hierboven ziet er goed uit. Zal vast weer een toffe editie worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan