Het grote onbekende Cake & Boxen topic

ajaxciedjuhh

VWC lid
ieder jaar weer dezelfde cakes en boxen in de collectie, wie kent het niet ?
elk jaar natuurlijk ook wat onbekende cakes (of boxen) meenemen,
vaak zit er wel een leuke bij die je anders nooit was opgevallen :D

weet je een leuke cake of box die naar jou iedee nog niet echt bekend is, maar wel heel mooi?
deel die dan in dit topic.

(p.s. video/afbeelding erbij zou fijn zijn!)

ik begin met de freestyle inferno van vwt:

Laatst bewerkt:
Lost Limit Vuurwerkmania. Klein budgetpotje, maar deed het beter dan de Demonia en was voor mij ook gunstiger geprijsd.

Een onbekende box van Wolff, de Thunderbolt. Was bij een paar winkels te koop, en bevat een gedeelte van de Insanity. 4 cakes, tezamen ongeveer 900 gram. Maar echt een top boxje! Ik verwacht dat we hem wel in meer winkels gaan zien dit jaar!

Een onbekende box van Wolff, de Thunderbolt. Was bij een paar winkels te koop, en bevat een gedeelte van de Insanity. 4 cakes, tezamen ongeveer 900 gram. Maar echt een top boxje! Ik verwacht dat we hem wel in meer winkels gaan zien dit jaar!

Hier kun je inderdaad wel enthousiast over raken, wat is de prijs voor deze box? Overigens een gevaarlijk topic dit, zoveel moois wat je nog weer bij het lijstje op zou kunnen zetten...

Hier kun je inderdaad wel enthousiast over raken, wat is de prijs voor deze box? Overigens een gevaarlijk topic dit, zoveel moois wat je nog weer bij het lijstje op zou kunnen zetten...

Ik had hem voor 40 euro, puur omdat ik benieuwd was naar een kleiner caliber boxje. Maar viel niets tegen, burst echt goed! Dit jaar hopelijk de (afgekeurde) Insanity op de kop tikken! En mn mening over klein caliber vuurwerk even een beetje bijgesteld ;-)

x2 gevaarlijk topic vooral voor experimenteren, met meerdere potjes, rip budget

En heb nog een aanrader: Stars over Vienna van Wolff. Heerlijke blinkercake die in de freak voor n euro of 14 wel te vinden is. Met I- en W-shapes, een erg leuke cake met keiharde burst.

Veel van jullie kennen ze al, maar denk dat ook veel mensen deze nog niet kennen (of ze elk jaar vergeten)

Hier zitten ze elk jaar in meervoud in de collectie, geweldig product!

Veel van jullie kennen ze al, maar denk dat ook veel mensen deze nog niet kennen (of ze elk jaar vergeten)

Hier zitten ze elk jaar in meervoud in de collectie, geweldig product!

Bedankt voor het aanmaken van dit topic. Erg interessant en er komen al een aantal parels voorbij, die ik zeker in de gaten ga houden.

De Stinger Bees/Moskitos zijn inderdaad geweldig. Heb ze 2 jaar geleden pas ontdekt, maar sindsdien moeten ze er gewoon bij.

Ontopic. Ikzelf vind de Dominator 24sh van Wolff een prachtige (onbekende) cake. Vind dit één van de betere cakes van Wolff de afgelopen jaren. Een grote diversiteit van verschillende effecten, inclusief tempoversnellingen en dat alles in één cake. Denk dat dit zowel voor de freaks een prachtige cake is, als ook voor de 'normale consument' vanwege de veelzijdigheid. Mij spreken de salvo's van afwisselende kleuren glitter willows erg aan. Evenals de strobe boeketten met brocade pistils, dat op het gebied van consumenten vuurwerk vrij uniek is.

Dominator Wolff.jpg

Zeker een leuk topic, bedankt hiervoor. Altijd handig om de wat minder bekende producten tegen te komen die gewoon heel goed zijn. Ga dit topic zeker in de gaten houden.

Feuerblitz Zena (herlat)
een toppertje, die niet erg bekend is!

Grote spreiding, mooie en veel blauwe sterren, wanneer die verdwijnen komen de popping stars.
tempo is ook prima, zo kan je goed genieten van elk shot :)

Kom deze net tegen op het kanaal van pyrotoro,
mooie waaier met een grote goud mine in het midden.

denk dat die bij veel mensen in de collectie komt dit jaar? :)

Zeer leuk topic dit zeg. Altijd fijn om even inspiratie op te doen van onopgemerkte parels! :thumbsup:

Kom deze net tegen op het kanaal van pyrotoro,
mooie waaier met een grote goud mine in het midden.

denk dat die bij veel mensen in de collectie komt dit jaar? :)

Vertel waar is deze verkrijgbaar? Deze is uitloop toch? Kan deze namelijk niet vinden.

Maar wel een parel!

Back
Bovenaan