Djaimy VWC Moderator Forumleiding 16 sep 2020 #67 Niet zozeer een kerstnummer, maar wel een die mij er aan doet denken doordat hij veelgebruikt word in commercials:
Niet zozeer een kerstnummer, maar wel een die mij er aan doet denken doordat hij veelgebruikt word in commercials:
Beastmode VWC lid 16 sep 2020 #69 Dit soort mixes vind ik misschien nog wel het fijnst om te luisteren.
Arviidd VWC Moderator Forumleiding 16 sep 2020 #70 Beastmode zei: Dit soort mixes vind ik misschien nog wel het fijnst om te luisteren. Klik om te vergroten... Thanks voor de tip. Dit is heel relaxed. Ga ik zeker onthouden.
Beastmode zei: Dit soort mixes vind ik misschien nog wel het fijnst om te luisteren. Klik om te vergroten... Thanks voor de tip. Dit is heel relaxed. Ga ik zeker onthouden.
Avalanche VWC lid 18 sep 2020 #73 Flappie, het origineel: En de in mijn ogen leuk gevonden comeback, gezien vanuit het konijn:
titanium VWC Moderator Forumleiding 18 sep 2020 #74 Deze blijft ook leuk, voornamelijk omdat het mij aan Home Alone doet denken: