Het grote kerstdorp topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze vind ik toch wel heel erg gaaf, niet te lomp maar gewoon een gezellig lego kerstdorp.

Nu wil ik ook:rolleyes:

Deze vind ik toch wel heel erg gaaf, niet te lomp maar gewoon een gezellig lego kerstdorp.

Ik heb inmiddels 3 van de huisjes op de video klaar liggen om te gaan bouwen. Dit jaar zal het nog niet zoiets moois worden maar de basis is er

Ik heb er nu ook 2 aangeschaft, komt de komende tijd nog wel 2 huisje en wellicht wat kleiner spul bij. Zal idd een tijdje duren voor je zoiets hebt als dit. zeker met de huidige woekerprijzen voor de oudere huisjes.

Gezellig zo onder de TV, zeker tijdens de feestdagen met een bijpassend filmpje op. :)

Tip: In de Action verkopen ze ook Kerstdorpen en huisjes met accessoires. Geen uitmuntende kwaliteit, maar meer moet je ook niet verwachten voor dat geld.

Wederom geen dorp dit jaar. De vrees die ik in 2019 al uitsprak wordt bewaarheid. Ook mijn vrouw vindt het te veel werk omdat het een te groot geheel geworden is. De zin om er aan te beginnen ontbreekt ook in 2021..

Wederom geen dorp dit jaar. De vrees die ik in 2019 al uitsprak wordt bewaarheid. Ook mijn vrouw vindt het te veel werk omdat het een te groot geheel geworden is. De zin om er aan te beginnen ontbreekt ook in 2021..

Zet je er dan helemaal niks van op? Als ik jou was zou ik dan gewoon een gedeelte er neer zetten

Ik heb er nu ook 2 aangeschaft, komt de komende tijd nog wel 2 huisje en wellicht wat kleiner spul bij. Zal idd een tijdje duren voor je zoiets hebt als dit. zeker met de huidige woekerprijzen voor de oudere huisjes.

Neem aan dat je gingerbread house heb gehaald dan? Anders zit je binnenkort ook aan de woeker prijzen want die gaat eruit

Geen idee van hoor, maar zijn die lego kersthuizen beetje te vergelijken met de spullen van Lemax qua prijs?

Geen idee van hoor, maar zijn die lego kersthuizen beetje te vergelijken met de spullen van Lemax qua prijs?

100 euro via de lego site. Via andere sites soms met korting tot een euro of 80. Maar lego als het compleet is behoudt vaak wel zijn waarde

Na de deceptie van Intratuin 's-Gravenzande, zijn we gisteren naar Intratuin Sliedrecht geweest.

In tegenstelling tot 's-Gravenzande waren ze hier wel al heel behoorlijk ver met optuigen.

IMG_20211008_155435.jpg

IMG_20211008_155406.jpg

IMG_20211008_155457.jpg

IMG_20211008_155645.jpg

IMG_20211008_155657.jpg

IMG_20211008_161354.jpg

Voor degene die nog wat ideeën op wil doen :p

Jaaa wat vet he! Duiven staat nog op ons lijstje. Elk jaar willen we hier heen, maar tic zo'n pokke eind rijden ghehe. Halsteren is wel een traditie geworden voor ons. Maar Duiven schijn The place 2 be te zijn..

Hopelijk dit jaar dan maar :D

Er zijn zoveel mooie en handige films te vinden op YT, genieten om te zien hoe ze dat doen hoor.

Wat een prachtig topic is dit zeg. Geweldig om te zien hoe sommigen hier daarmee bezig zijn. Ik kan echt genieten van de filmpjes en foto's die hier geplaatst worden. Kijk nu al uit naar meer beeld materiaal van de dorpen die er gemaakt gaan worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan