Het grote kerstdorp topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Door een ander topic in het leven geroepen, het grote kerstdorp topic. Heb jij een kerstdorp en maak je er een heel spektakel van, show het hier met ons.

Meeste wel huisjes staan! Zag toevallig vandaag dat de action al kerstspullen en huisjes verkopen! Time is coming!

Waren afgelopen jaar een aantal leden met een behoorlijk kerst dorp, ben benieuwd of we die dit jaar ook weer te zien gaan krijgen.

Zo eind oktober komt het kerstdorp weer van zolder. Landschap opnieuw bekleden en herinrichten. Wie weet wel eerder, heb er zin in! En natuurlijk plaats ik hem hier :).

Hiephoi! Kerstdorp gaat uiteraard weer opgezet worden. Hoop begin november weer met de voorbereidingen te beginnen. Heerlijk avonden lang werken onder het genot van de nodige kerstmuziek, enorm veel zin in!

Ik kijk uit naar de eerste beelden zie jullie weer gaan delen heren. Vind het zelf schitterend om te zien, maar neem er niet zelf de moeite voor :p

Zeer benieuwd wat jullie er van gaan maken en kan dan ook niet wachten op de foto's.

Erg leuk om te zien altijd die dorpjes ja. Heb zelf een paar jaar terug, ooit eens een helling vol sleeënde poppetjes gekregen. Misschien eens een beetje spul om heen zetten dit jaar, en er wat moois van proberen te maken. :)

Heb ieder jaar weer zoiets van, zal ik er ook eens mee beginnen. Maar puur door tijdgebrek kom ik er eigenlijk niet aan toe. Misschien iets voor als ik met pensioen ben:D

Kijk al uit naar die sfeerfoto's, mooie sfeerverhogers ook dit.
Op iedere Kerstmarkt lekker even turen hierbij, maar heb me altijd kunnen bedwingen om er aan te beginnen, denk dat je goed wat knaken kwijt bent namelijk en het moet altijd groter. :p

Foto van 2 jaar geleden, maar is nog niet veel aan veranderd:
20171217-172231.jpg

(grotere afbeelding: https://postimg.cc/FYdxPKL7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan